به گزارش ایرنا مهرزاد حمیدی، دوشنبه شب در آیین گشایش بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور در مشهد افزود: این امر با همت دولت و همراهی مجلس محقق شد که خود در حوزه ارتقای سلامت و توانمندی دانش آموزان اهمیت ویژه ای دارد.
وی تصریح کرد: امروز مسابقات دانش آموزی در 60 رشته و سه مقطع تحصیلی در کشور برگزار می شود در حالی که در سال 92 این مسابقات تنها در 10 رشته مقطع ابتدایی برگزار می شد.
وی افزود: در مسابقات سال 92 مقاطع متوسطه و متوسطه دوم تعطیل بود و در این سال ها دوباره مسابقات ورزشی دراین 2 مقطع فعال شد .
وی با بیان اینکه در این دولت این رقابت ها گسترش فراوانی یافت ، گفت: در این راستا بودجه ورزش دانش آموزی هم با پیگیری، همت و عزم دولت و مجلس رشد خوبی یافت اما همچنان با توجه به اهمیت این حوزه ضرورت دارد توجه بیشتری شود.
وی عنوان کرد: امروز اگر در پی توسعه ورزش همگانی و قهرمانی هستیم باید به ورزش دانش آموزی توجه جدی داشته باشیم.
وی عنوان کرد : برای رونق یافتن ورزش حرفه ای در کشور باید در حوزه ورزش دانش آموزی سرمایه گذاری کنیم و اگر نسل سالم و جامعه پویا می خواهیم باید برای کنترل آسیب های اجتماعی به این حوزه به صورت جدی پرداخته شود.
بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزش دانش آموزان دختر سراسر کشور از دوم تا 15 مردادماه با حضور سه هزار و 240 دانش آموز دختر از مقاطع دوره دوم دبستان، دوره اول و دوم متوسطه سراسر کشور در مشهد برگزار می شود.
این مسابقات در چهار رشته توپی شامل والیبال ، فوتبال ، بسکتبال و هندبال در سطح 14 سالن ورزشی مشهد از فردا آغاز می شود.
خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
1906/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.