به گزارش ایرنا دبیر این همایش، چهارشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری آن گفت: این همایش 12 مردادماه با حضور ورزشکارانی از 20 استان و 39 شهر در گود بزرگ روباز بوستان ولی عصر (عج) بردسکن برپا می شود.
محمدرضا کفاش زاده افزود: رئیس فدراسیون و برخی چهره های پیشکسوت ورزش پهلوانی و زورخانه ای از جمله محمدرضا طالقانی، عباس شیرخدا و بیش از 30 قهرمان جهانی و ملی این رشته از مهمانان ویژه این همایش خواهند بود.
دبیر هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای خراسان رضوی نیز با قدردانی از شهرستان بردسکن برای میزبانی هشتمین دوره متوالی این همایش، اظهار امیدواری کرد که این همایش در تقویم اجرایی فدراسیون به ثبت برسد.
عباس جلیلیان با گرامیداشت روز پهلوانی و زورخانه ای گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر ترویج فرهنگ این رشته ورزشیف امروز گودها و باشگاه های پهلوانی و زورخانه ای به عنوان مسجد دوم شیعیان به شمار می رود که عمدتا با ذکر صلوات، دعا و مدح امامان اطهار (ع) عجین است.
معاون فرماندار بردسکن نیز خواستار فعال کردن دبیرخانه دائمی همایش کشوری ورزش های پهلوانی و زورخانه ای در این شهرستان شد.
ابراهیم قاسم پور با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای برگزاری بدون نقص این همایش صورت گرفته، خواهان پخش زنده برنامه های هشتمین همایش کشوری ورزش های پهلوانی و زورخانه ای از صدا و سیمای خراسان رضوی شد.
شهرستان 76 هزار نفری بردسکن در 273 کیلومتری مشهد واقع است.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.