به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در حاشیه هفتمین یادواره شهدای اطلاعات در استان های خراسان با محوریت نیروی زمینی سپاه در مشهد افزود : سراسر دوران دفاع مقدس، حماسه، ایثار و پایمردی بزرگ مردانی بود که وقایع بزرگی را برای تاریخ پر افتخار ایران اسلامی رقم زدند.
وی با اشاره به نقش موثر تمامی نیروهای مسلح و مردمی در جنگ تحمیلی، اظهار کرد : در ابتدای دوران دفاع مقدس تجربه ، امکانات و نیز تجهیزات کافی وجود نداشت و در این ایام حضور نیروهای اطلاعاتی بسیار نمود داشت.
وی خاطرنشان کرد : نیروهای اطلاعات و عملیات با اتکال به خداوند و ظرفیت و هوش فردی خود، کاری کردند کارستان و با شناسایی نقاط کور ، ضعف ها و قوت های دشمن؛ فرماندهان را در طراحی و مدیریت عملیات ها کمک کردند.
وی با ادای احترام به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی و تکریم از خانواده های این عزیزان، گفت: شهیدان نیروهای اطلاعات و عملیات از جمله مظلوم ترین شهدا محسوب می شوند که با کمترین امکانات برای شناسایی تا کیلومترها در خاک دشمن نفوذ کرده و در برخی موارد پیکرهای پاک آنها به میهن بازنگشت.
نخستین یادواره 562 شهید اطلاعات نیروی زمینی سپاه استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی 15 تیر ماه با حضور فرماندهان نیروی زمینی و دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر مسئولان این نهاد و استاندار خراسان رضوی در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد.
1906/6012خبرنگار : فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.