حجت الاسلام سید جلال حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد شامل یکهزار و 450 دانشجو، اساتید و نخبگان از دانشگاه های مختلف مشهد و 450 نوجوان عضو موسسه جوانان آستان قدس رضوی هستند.
وی اضافه کرد: هزینه های این اعتکاف توسط آستان قدس رضوی و دانشگاه های مشهد تامین شده است.
وی خاطر نشان کرد: این مراسم دومین مرحله از اعتکاف ایام پایانی ماه رمضان در حرم مطهر رضوی است به گونه ای که در سه روز گذشته و همزمان با 24 ماه رمضان 700 نفر از طلاب حوزه علمیه خراسان، 900 نفر از طلاب جامعه المصطفی العالمیه و 300 نفر از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در مسجد گوهرشاد معتکف شدند.
وی اظهار کرد: همزمان با برنامه اعتکاف مسجد گوهرشاد که سه روز به طول می انجامد، برنامه‌ های فرهنگی از جمله جزء خوانی و تفسیر قرآن توسط تولیت آستان قدس رضوی برگزار می شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مسابقه فرهنگی 'آستان بندگی'، ویژه معتکفان روزهای پایانی ماه مبارک رمضان نیز توسط این معاونت در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: سوالات مسابقه فرهنگی پیامکی آستان بندگی از متن کتاب آستان بندگی در قالب ویژه‌ نامه اعتکاف طراحی شده است که علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مطالعه این کتاب، ، پاسخ خود را از طریق سامانه پیامکی 3000802222 یا مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانه www.aqr.ir ارسال نمایند.
/60127489 خبرنگار: میترا عبداللهی **‌انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.