مجید مشتاق عشق روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در رشته واترپلو استعدادیابی های خوبی صورت گرفته که به ارتقای آن در استان کمک شایانی کرده است.
وی با اشاره به وجود حامیان مالی در رشته واترپلو اظهار کرد: یکی از ارکان رشد این رشته وجود حامیان مالی قوی است که توانسته ایم در لیگ باشگاههای کشور تیم داری کنیم و همیشه در میان سه تیم برتر کشور باشیم.
وی گفت: امیدوار هستیم با ورود حامیان مالی در دیگر رشته های آبی مانند غواصی و شیرجه، در این رشته ها نیز صاحب نام شویم.
مشتاق عشق با اشاره به ظرفیت های بانوان این استان در رشته واترپلو افزود: بانوان استان در رقابتهای کشوری عملکرد خوبی داشته اند اما به دلیل کمبود استخر موفق به انجام تمرینات کافی برای بانوان نیستیم.

*خراسان رضوی میزبان رقابت های بین المللی شنا
رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی در باره میزبانی استان از رقابت ها بین المللی اظهار کرد: با آمادگی یازده استخر زیرپوشش این هیات و هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون شنا، مهرماه سال جاری میزبان رقابتهای بین المللی شنا (جام ولایت) خواهیم بود.
وی گفت: امسال برای اولین بار لیگ استان را با حضور 11 تا 13 تیم برگزار خواهیم کرد که علاوه بر آن لیگ دیگری در شهر نیشابور برگزار خواهد شد.
هم اکنون هفت هزار و هشتصد نفر در خراسان رضوی به صورت سازمان دهی شده و حدود هزار نفر به صورت نیمه حرفه ای در رشته های آبی فعالیت می کنند.
7495 / 6053 خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.