جواد آرین منش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تایید نهایی انتخابات ریاست جمهوری به عهده شورای نگهبان است و هر اظهارنظر دیگری توسط اشخاص حقیق و حقوقی خارج از قانون و گمانه زنی است.
وی بیان کرد: متاسفانه پس از اعلام نتایج انتخابات در برخی تریبونهای نمازجمعه اظهارات عجیبی نظیر حلال و حرام خواندن آرای مردمی ، انجام تقلب گسترده در انتخابات و مهندسی انتخابات مطرح شد.
آرین منش خاطرنشان کرد : انتظار می رفت در ایام مقدس ماه رمضان تریبونهای مختلف به خصوص تریبونهای نماز جمعه مروج قانونمداری و وحدت باشند درحالیکه برخی تریبونها به جای ایجاد آرامش و وحدت و پرداختن به حماسه بزرگ مردمی در انتخابات ، نتیجه انتخابات را زیر سوال بردند.
آرین منش ادامه داد با بیان انکه پس از اعلام نتیجه انتخابات امامان جمعه باید مسیر مقام معظم رهبری را در پیش می گرفتند،‌ اظهار کرد: طبق نظر مقام معظم رهبری هر فردی را که مردم انتخاب کنند قابل قبول است لذا امامان جمعه نیز به عنوان نماینده رهبری درنقاط مختلف کشور باید تابع خط مشی رهبری باشند.
وی تاکید کرد : ملت همیشه قهرمان ایران در عرصه های مختلف همواره حماسه آفرینی می کنند و اگر این مردم در راهپیمایی 22 بهمن حماسه سازی کردند باید حماسه آفرینی آنها در جریان انتخابات را نیز پذیرفت.
فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد : در هر صورت با اعلام صحت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان دیگر تمامی آرای مردم حلال شمرده شد.
7505/6012خبرنگار : ندا جواهرفر** منتشرکننده : علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.