*روزنامه خراسان
این روزنامه عنوان اصلی خود را با تیتر 'مشهد، اوج ماراتن تبلیغات' به حضور همزمان حجج اسلام روحانی و رئیسی در این شهر اختصاص داده و 2 تصویر از طرفداران این 2 نامزد منتشر کرده است.

*ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
عنوان اصلی این ویژه نامه 'پیگیری معادن توس در پاستور' است که به مطلبی از قول معاون میراث فرهنگی کشور مبنی بر ابطال مجوز معادن حریم منطقه تاریخی توس اختصاص دارد.
تصویر اصلی این ویژه نامه با عنوان 'دانشمند شاعر' مربوط به بزرگداشت روز ملی خیام است.

*روزنامه قدس
'سونامی تغییر' با روتیتر 'موج حمایت از نامزد اصولگرا فراگیر شد' عنوان اصلی روزنامه قدس است و تصویر اصلی این روزنامه هم عکسی از محمد باقر قالیباف و حجت الاسلام رئیسی می باشد.

*ویژه نامه روزنامه قدس
در صفحه نخست این ویژه نامه تیتر 'وعده های توخالی با آمارهای خیالی' با روتیتر 'مسئولان از عملکرد دولت در خراسان رضوی می گویند' چاپ شده است.
تصویری از یک باغ گل محمدی با گلهای صورتی زیبا با عنوان 'روستای فرخد، مهد گل محمدی در بوته فراموشی'، تصویر اصلی این ویژه نامه است.

* روزنامه اتفاقیه
این روزنامه هم تیتر اول خود را با عنوان 'فینال انتخابات در مشهد با روحانی و رئیسی' به سخنرانی های امروز این 2 نامزد انتخابات در مشهد اختصاص داده و تصویری از آنها منتشر کرده است.

* روزنامه شهرآرا
تیتر اول این روزنامه هم 'مشهد میزبان دیدار نهایی' انتخاب شده که در روتیتر آن نوشته شده است: 'حجج اسلام رئیسی و روحانی 2 کاندیدای اصلی انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در جمع هوادارنشان سخنرانی می کنند'.
عکس اصلی این روزنامه نیز مربوط به تونل قطار شهری مشهد و خط سوم آن می باشد.
1906 / 6053 خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.