رحیم نوروزیان در همایش خادمین انتخابات شهرستان مشهد افزود: 75 هزار نفر شامل عوامل اجرایی، انتظامی، نظارتی، بازرسان و ناظران هیئت های اجرایی و نمایندگان شورای نگهبان در برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت جاری در خراسان رضوی مشارکت دارند که بیشتر آنان در مشهد خدمت خواهند کرد.
وی اضافه کرد: ازحدود چهار هزار شعبه اخذ رای استان یک هزار و 534 شعبه اخذ رای برای شهرستان مشهد در نظر گرفته شده است که از این تعداد دو شعبه عشایری است
وی بابیان اینکه حجم عمده کار انتخابات آتی در خراسان رضوی مربوط به شهرستان مشهد است، اظهار کرد: شهر مشهد پس از تهران بیشترین تعداد نمایندگان شورای شهر را دارد و برای این انتخابات بیش از 800 نامزد با هم رقابت دارند و البته این کلان شهر مرکز استان نیز می باشد لذا بر گزاری دو انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در این شهر از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است .
نوروزیان افزود: در مجموع یک هزار و 170 شعبه اخذ رای برای شهر مشهد ونواحی 15 گانه آن در نظر گرفته شده است که از این تعداد یک هزار و 102 شعبه ثابت و 68 شعبه سیار است .
وی به حضورراحت تر خبرنگاران در شعب اخذ رای در این دوره اشاره کرد و گفت:به نمایندگان فرماندار توصیه می شود با ارتباط مناسب با خبرنگاران حاضر در شعب اخذ رای در امر اطلاع رسانی که حق مردم و رسانه است، مساعدت لازم را انجام دهند.
وی بر لزوم تعامل بین عوامل اجرایی ، بازرسان، ناظران و نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت:باید شرایط به گونه ای باشد که کمترین تنش را در صندوق های اخذ رای شاهد باشیم و روند برگزاری انتخابات به بهترین نحو ممکن و در کمال امانت داری انجام گیرد.
نوروزیان ضمن تاکید بر بی طرفی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای گفت : نگاه همگان در داخل و خارج کشور به ماست که این انتخابات را چگونه برگزار کنیم و به پایان برسانیم .
این نشست آموزشی با حضورحدود یک هزار نفر از نمایندگان فرماندار وعوامل ستادی و اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهایی اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مشهد در سالن صبای شهر مشهد برگزار شد .
3221/6012خبرنگار:ناصراسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.