به گزارش ایرنا علی ظفرزاده پنجشنبه شب در آیین افتتاح ستاد صنعتگران، کارآفرینان و مهندسان حسن روحانی در مشهد افزود: تفکرات دولت سابق باعث شد سرمایه های زیادی از بین برود و صنعت کشور نیز ویران شود.
وی ادامه داد: جای تعجب است که افرادی از چند برابر کردن یارانه ها و دیگر موارد این چنینی صحبت می کنند در حالی که مشخص نیست از کجا و چگونه این کار را می کنند؟
نماینده اسبق مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه افرادی که در دولت سابق پست و مقام داشتند اکنون در ستاد یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری جمع شده و شعار تغییر می دهند، افزود: نباید اجازه داد با تفکرات دولت سابق دوباره به مرثیه خوانی دچار شویم.
ظفرزاده افزود: دولت یازدهم یکی از اقداماتی که انجام داد بیمه کردن 10 میلیون نفر با بیمه سلامت است که هزینه های درمان را برای این افراد بشدت کاهش داده است.
وی گفت: در یک لحظه می توان یک ساختمان را بکلی ویران کرد اما بنای مجدد همان ساختمان مدتها زمان لازم دارد، و دولت یازدهم نیز حدااقل سه سال صرف آواربرداری خرابی های دولت قبل کرده است تا کشور را از لبه پرتگاه نجات دهد.
وی افزود: روشها و تفکرات هر 2 جناح اصولگرا و اصلاح طلب مشخص است و عملکرد هر 2 جریان در پیش چشم مردم است و خود مردم 29 اردیبهشت ماه مشخص می کنند کدام راه را می خواهند.
7507/5132
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.