به گزارش روز دوشنبه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ، سرهنگ محمد بوستانی افزود در بازرسی از مخفیگاه آنان 270 گرم تریاک ،250 گرم حشیش مقادیر زیادی مشروبات الکلی دست ساز به همراه تعدادی وسایل مسروقه نیز کشف شد.
بوستانی خاطرنشان کرد : با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات از متهمان برای دستگیری همدستان آن‌ها و کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

*دستگیری عامل کلاهبرداری یک میلیارد و دویست میلیون ریالی از 61 شهروند
بنا به گزارش دیگری از این پایگاه ، فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه از دستگیری عامل کلاهبرداری یک میلیارد و دویست میلیون ریالی از 61 شهروند به بهانه کار در معدن خبر داد.
سرهنگ اکبر آقابیگی افزود : با دریافت چند فقره شکایت از سوی تعدادی از کامیون داران شهرستان مبنی بر کلاهبرداری، موضوع در دستور کار تیمی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی بیان کرد : در بررسی اظهارات تعدادی از مالباختگان مشخص شد مردی جوان پس از شناسایی کامیون داران سطح شهرستان تربت حیدریه با جعل عنوان یکی از نهادهای دولتی و معرفی خود به عنوان مالک یک معدن با جلب اعتماد و تنظیم قرارداد کاری مبالغی بین 5 تا 30 میلیون ریال وجه نقد از آنها کلاهبرداری و متواری شده است.
آقا بیگی تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پس از بررسی اظهارات مالباختگان تحقیقات میدانی گسترده ای را شروع و با کنترل نامحسوس محل های احتمالی تردد متهم، او را روز گذشته شناسایی و دستگیر کردند.
وی ادامه داد : متهم در بازجویی های به عمل آمده و مواجهه با تعدادی از مالباختگان تاکنون به 61 فقره کلاهبرداری با این روش به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتراف کرد.
آقابیگی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهم خاطرنشان کرد: شهروندانی که به این طریق از آنان کلاهبرداری شده می‌توانند جهت پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی شهرستان تربت حیدریه مراجعه کنند.
7505/6012خبرنگار : ندا جواهرفر** منتشرکننده : علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.