به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی عابدی، یکشنبه در جمع نیروهای سپاه پاسداران ناحیه تربت حیدریه افزود: دشمن از این راه با ایجاد کانال های منحرف، مستهجن و حتی الحادی، باورها و ارزشهای جامعه را مورد هجمه ناجوانمردانه قرار داده است.
وی تاکید کرد: از این رو رسالت سنگینی بر دوش نخبگان و فرهیختگان جامعه است تا در این فضا بتوانند عملیات آفندی علیه دشمن را، برنامه ریزی و اجرا کنند.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو، خواست دشمنان برای رسیدن به اهداف نامشروع خود را به قدرت رسیدن جریان غرب گرا در کشور دانست و گفت: هدف آنها از تحقق چنین امری آن است تا علاوه بر وابسته سازی کشور ما، عقاید و اعتقادات جامعه را به اشکال مختلف مورد هجمه قرار دهند.
عابدی اظهار کرد: یکی از راهکارهای مقابله با این فضا راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است که متاسفانه تاکنون از آن غفلت کرده ایم.
وی در بخش دیگری با بیان اینکه جنبش مقاومت در برابر زیاده خواهی جبهه استکبار توانمند شده و اکنون این جبهه پوشالی در محاصره محور مقاومت قرار گرفته، گفت: جمهوری اسلامی به عنوان محور اصلی جنبش مقاومت، این زنجیره را با کمک حزب الله لبنان، گروههای بسیج مردمی و حشد الشعبی، که بر گرفته از بسیج انقلاب اسلامی است هدایت و مدیریت می کند.
عابدی افزود: یکی از مهمترین دلایل مخالفت کشورهای غربی و به ویژه امریکا با حضور ایران در سوریه و عراق، ترویج و تبیین تفکر بسیجی و جهادی است که جنبش های آزادیخواه منطقه را با این الگو به مبارزه علیه نظام سلطه فراخوانده است.
وی با اشاره به نامگذاری سوم شعبان، به عنوان روز پاسدار، این روز را مختص همه گروه های مسلح اعم از سپاهی، ارتشی و بسیجی و نیروهای انتظامی دانست و گفت: امروز هر یک از قوای مسلح به عنوانی از انقلاب و نظام دفاع می کند.
عابدی افزود: بر این اساس امروز ارتش از تمامیت ارضی، نیروی انتظامی از امنیت، سپاه و بسیج از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت می کنند و این عوامل همه بیانگر تلاش دغدغه مندانه رزمندگان اسلام در عرصه های مختلف است.
در این دیدار پاسداران گروه توپخانه، پدافند هوایی و موشکی 61 محرم به همراه جمعی از کارکنان ناحیه بسیج تربت حیدریه و نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در شهرستان تربت حیدریه حضور داشتند.
هم اکنون در شهرستان تربت حیدریه 20 حوزه بسیج و 10 کانون مربوط به اقشار دائر و فعال است.
مرکز شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
6121/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.