مرتضی اثمری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران در روزهای پایانی هفته همراه با افزایش ابرناکی بیشتر نیمه شمالی و غرب استان خراسان رضوی را فرا می گیرد.
وی از تداوم افزایش تدریجی میانگین دما در خراسان رضوی در روزهای آتی خبر داد و اظهار کرد: طی این مدت وزش باد در نواحی جنوبی و شرقی استان همراه با گرد و خاک پیش بینی شده است.
وی اظهار کرد: افزایش تدریجی میانگین دما در خراسان رضوی از روز گذشته آغاز شده است اما دمای شبانه با سرعت کمتری نسبت به دمای روزانه در حال افزایش است.
به گفته وی، بیشینه دمای مشهد دیروز 21 درجه سلسیوس بود که برای امروز 24 درجه سلسیوس و برای فردا( دوشنبه ) 25 درجه سلسیوس پیش بینی شده است.
اثمری بیان کرد: این حالی است که بیشینه دمای شبانه مشهد شب گذشته 7 درجه سلسیوس بود و برای یکشنبه شب و دوشنبه شب به ترتیب به 9 و 19 درجه سلسیوس می رسد.
کارشناس مرکز پیش بینی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در روزهای پایانی هفته جاری میانگین دمای روزانه در مشهد به بیش از 25 درجه سلیسوس و میانگین دمای شبانه به 14 درجه سلسیوس می رسد.
فریمان با دمای صفر درجه سلسیوس و مه ولات با دمای 27 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
بیشترین شدت وزش باد در این مدت در شهرستان های بجستان و سبزوار خراسان رضوی با سرعت 58 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است.
3027/6012خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.