دکتر علیرضا رمزی، پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون 62 نمایندگی و دفتر پیشخوان طرف قرارداد با بیمه سلامت در استان دائر است که ماهانه به طور میانگین بیش از 160 هزار عملیات بیمه گری را انجام می دهند و زمینه اشتغالزایی خوبی در خراسان رضوی فراهم آورده اند.
وی با بیان اینکه خراسان رضوی به لحاظ جمعیت بیمه شدگان در بین ادارات کل بیمه سلامت استان ها، بیشترین جمعیت بیمه شده را دارد؛ افزود: اکنون 57 درصد جمعیت 6 میلیون نفری استان زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند و تعداد بیمه شدگان این استان سه میلیون و 446 هزار و 808 نفر است.
وی شمار بیماران خاص زیر پوشش بیمه سلامت در استان خراسان رضوی را نیز چهار هزار و 866 نفر اعلام کرد و افزود: هم اکنون 23 هزار و 616 نفر از اتباع خارجی نیز در این استان زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند.
وی بیان کرد: در سال جاری بیش از 90 درصد برنامه های عملیاتی بیمه سلامت تحقق یافته و بدین طریق توانسته ایم گام مناسبی را برای تحقق اهداف راهبردی سازمان و بهبود عملکرد فرآیندهای اصلی پشتیبان و مدیریتی برداریم.
رمزی گفت: اکنون چهار هزار و 896 پزشک و موسسه درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت خراسان رضوی هستند که 74 مورد از این تعداد مراکز درمان اعتیادند.
خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
3027/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.