مهدی خدابخشی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز آخرین عملیات از سلسله طرح‌های دادسر در زمینه پاکسازی مناطق حاشیه شهر از وجود معتادان متجاهر و فروشندگان مواد مخدر در مناطق گلشهر و شهرک طرق، با همکاری ماموران کلانتری گلشهر، طرق و نیروهای بسیج میثم و کمیل اجرا شد.
وی بیان کرد: در این طرح 24 مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر در گلشهر و طرق بسته شد و 13 معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.
خدابخشی ادامه داد: همچنین در این عملیات 2 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار دستگیر و مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک و شیره تریاک کشف شد.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد افزود: آخرین مرحله طرح جمع آوری معتادان متجاهر در مناطق ششگانه حاشیه شهر مشهد از 14 اسفند آغاز و تا امروز ادامه داشت که در قالب این طرح 600 معتاد متجاهر جمع آوری شدند.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال بیش از 30 طرح عملیاتی با محوریت پاکسازی مناطق حاشیه شهر در مناطق گلشهر، طرق، خواجه ربیع، طبرسی شمالی، پنج تن، التیمور، توس، مهرگان، رسالت، مصلی، سیدی و فکوری با همکاری همه جانبه پلیس و بسیج اجرا شده است.
خدابخشی افزود: در جریان اجرای این طرح از ابتدای سال بیش از 800 مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر و پاتوق معتادان متجاهر تخلیه و مهر و موم شده است.
30 درصد از جمعیت سه و نیم میلیون نفری کلانشهر مشهد در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر زندگی می کنند.
خبرنگار : ندا جواهرفر ** منتشر کننده: علی اصغر ایزدی
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.