سید جواد حسینی روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان فیروزه افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب نباید کاری کنیم که امید از مردم گرفته شود.
وی اظهار کرد: انتقاد از دولت بر صلابت و قدرت آن می افزاید و همه دولتها به اندازه وسع و توان خود سعی کرده اند به مردم خدمت رسانی کنند و ما نیز به همان میزان باید قدر بدانیم.
وی گفت: سیستم اداری و منابع سازمانی ما متناسب با نیاز جامعه نیست و اگر بدون توجه به این واقعیت انتقاد کنیم امید از مردم گرفته می شود و مسئولان هم سرخورده می گردند لذا باید با توجه به ظرفیتها و کمبود های موجود، منصفانه انتقاد کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به ظرفیتهای شهرستان فیروزه افزود: یکی از ظرفیتهای فیروزه داشتن مردم انقلابی است.
حسینی سهم شهرستان فیروزه از بخش صنعت، معدن و خدمات را اندک دانست و اظهار کرد: این در حالی است که این شهرستان از ظرفیتهای خوبی در این حوزه برخوردار است.
وی با برشمردن دستاوردهای دولت تدبیر و امید گفت: این دولت در ادامه فعالیتهای گذشته با همه محدودیت هایی که داشت، رشد اقتصادی را به هفت درصد رساند در حالی که وقتی فعالیت خود را آغاز کرد در وضعیت امداد و نجات قرار داشت.
وی با اشاره به انتخابات آتی شوراهای شهر و روستا افزود: باید از همه اشخاص توانمند به ویژه در انتخابات شوراهای روستاها خواست در این انتخابات ثبت نام کنند.
1922/ 6053 خبرنگار: کامیار اسماعیل پور** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.