*روزنامه خراسان
'افتتاح پیشرفته ترین مرکز درمانی شرق کشور' عنوان نخست گزارش خبری این روزنامه از بهره برداری از بیمارستان 610 تختخوابی امام رضا (ع) توسط رئیس جمهور در مشهد است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز تصویری از مقام معظم رهبری در حال غرس نهال است که به نقل از ایشان عنوان 'جنگل ها و منابع باید از دست اندازی سوداگران حفظ شود' منتشر کرده است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
در این ویژه نامه نیز تیتر و عکس روزنامه خراسان در خصوص بهره برداری از بیمارستان 610 تختخوابی امام رضا (ع) در مشهد توسط رئیس جمهور است.

* روزنامه قدس
این روزنامه 'هشدار جدی سپاه به ناو آمریکایی در خلیج فارس' به نقل از فرمانده ناو تیپ 112 ذوالفقار را به عنوان تیتر نخست خود برگزیده است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز به سخنرانی رئیس جمهوری در مشهد اختصاص دارد که عنوان 'البته همه تحریم ها برداشته نشد' را به نقل از دکتر حسن روحانی منتشر کرده است.

* ویژه نامه قدس خراسان:
'مسئولان چشمشان را روی فاجعه انسانی'کشف رود' بسته اند' را به عنوان تیتر نخست خود در این ویژه نامه برگزیده است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز تصویری از چند اثر تاریخی در خراسان رضوی است که با عنوان 'تعیین 10 محور گردشگری خراسان رضوی در نوروز' همراه شده است.

*روزنامه شهرآرا
این روزنامه نیز عنوان 'نونواری بیمارستان 80 ساله' را به عنوان تیتر نخست خود مربوط به بهره برداری از بیمارستان امام رضا (ع) در مشهد برگزیده است.
عکس صفحه نخست روزنامه شهرآرا نیز به غرس نهال توسط رهبر اختصاص دارد که به نقل از ایشان عنوان 'واردات میوه کاری غلط است' را برگزیده است.

* روزنامه اتفاقیه خراسان
این روزنامه نیز عنوان برجسته صفحه نخست خود را با عکس کامل در نیم صفحه اول به سفر رئیس جمهوری به مشهد اختصاص داده و عنوان 'دکتر روحانی با دست پر به مشهد آمد' را برگزیده است.
7496/507
خبرنگار:آرزو جاودانی**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.