علی رسولیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : بر اساس تصمیم هیات مدیره بانک صادرات و طبق نظر کارشناسی انجام شده، تعیین تکلیف این سپرده ها از روز دوشنبه بر اساس جدول اعلامی از سوی بانک صادرات آغاز می شود.
وی اظهار کرد: سپرده های تا مبلغ 820 میلیون ریال در مرحله های قبلی تعیین تکلیف شده بودند و سه هزار و 800 حساب سپرده دیگربا مجموع طلب شش هزار و 400 میلیاردریال باقی مانده بود که با تعیین تکلیف سپرده هایی تا سقف دو میلیاردریال این تعداد به کمتر از 800 حساب سپرده با مجموع طلب سه هزار و 100 میلیارد ریال کاهش می یابد.
رسولیان اضافه کرد : منابع مالی برای تعیین تکلیف این مرحله از محل دارایی های اعتباری این موسسه منحله که به بانک صادرات منتقل و تحویل شده تامین گردیده اما این دارایی ها نقدینگی نیست و و بیشتر طلب و تسهیلاتی است که موسسه میزان پرداخت کرده و ومقرر شده بانک آنها را وصول نماید.
به گفته وی ، در زمانی که موسسه میزان منحل اعلام شد 34 هزار میلیارد ریال در قالب یک میلیون حساب سپرده به مردم بدهکار بود ضمن آنکه یک هزار و 200 کارمند آن هم بیکار شده بودند.
وی خاطرنشان کرد : تا کنون حدود 900 نفر از کارکنان این موسسه منحله، دوباره مشغول به کار شده و بخشی هم بازنشسته شده و عمده طلب مردم نیز تسویه شده است.
وی اظهار کرد : تلاش می شود تا کمتر از 800 حساب سپرده دیگر هم به سرعت تعیین تکلیف و مشکل این مجموعه به طور کامل مرتفع شود.
موسسه منحله میزان از حدود دو سال قبل در پی مراجعات گسترده و هجوم مردم برای دریافت سپرده هایشان دچار مشکل شد و پس از مدتی منحل اعلام گردید و با تصمیم ستاد تدبیر و مسئولان استانی و کشوری تلاش شد تا با کمک بانک صادرات این معضل مرتفع شود.
1906/6012خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.