رییس شورای اسلامی شهر مشهد روز دوشنبه در این جلسه گفت: فعالیت کادر پزشکی و درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا در مشهد کم نظیر و قابل قدردانی است و طی این مدت تعاملات خوبی بین مدیریت شهری و دانشگاه علوم پزشکی برقرار بوده و خواهد بود.
محمد رضا حیدری با اشاره به آغاز هفته کمک به محرومان و مستضعفان از شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) افزود: مردم در بحران کرونا نشان دادند همراه همنوعان خود هستند و خیزش و حرکت اجتماعی ارزشمندی از سوی مردم در مشهد نیز برای کمک به آسیب دیدگان از کرونا شکل گرفته‌ که این حرکت جهادی هم قابل قدردانی است.
وی ادامه داد: بسته‌های معیشتی نیز توسط دستگاه‌های مختلف بین اقشار آسیب‌دیده در ماه رمضان حال توزیع است که شهرداری مشهد نیز مسوولیت توزیع ۵۰ هزار بسته را عهده‌دار است.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: زندگی امام حسن مجتبی (ع) نکات برجسته ای داشت و صلح امام حسن (ع) نشان دهنده پایداری و وفاداری این حضرت به اعتقاد و مبانی ایدئولوژی‌شان است و این حضرت پایه صلح را گذاشتند، سیاست صلح این حضرت در کنار سیاست نبرد امام حسین (ع) نشان دهنده این است که در نظر گرفتن متقضیات زمان برای راهکارها بسیار مهم است.
در این جلسه که رییس و جمعی از مدیران دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد حضور داشتند، از دکتر محمد رضا حسینعلی‌زاده رییس بیمارستان فوق تخصصی دکتر شریعتی و همچنین مدیر خدمات پرستاری بیمارستان شریعتی قدردانی شد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه اعلام کرد: تاکنون ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۷ تن در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۲۰۳ تن رسید.

کیانوش جهانپور گفت: تاکنون ۷۸ هزار و ۴۲۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. همچنین دو هزار و ۶۹۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.