سرهنگ جواد شفیع زاده روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور رعایت حقوق شهروندی ‌بستری فراهم شد تا مالباختگان بتوانند ضمن شناسایی سریع اموال به سرقت رفته خود از نمایشگاه مجازی پلیس آگاهی نیز بازدید کنند.
وی ادامه داد: شهروندان با مراجعه به سایت اینترنتی WWW.Police.Ir و ورود به قسمت اموال کشف شده، ‌شماره سریال کالای مسروقه را وارد و آن را شناسایی کنند.
وی گفت: این سامانه به صورت متمرکز است و شهروندان می‌توانند اموال مسروقه خود را در سامانه به صورت لحظه‌ای شناسایی کنند، لذا ضروری است شهروندان شماره سریال تمامی اموال خود را لیست برداری کنند تا هنگام سرقت و کشف آن توسط پلیس ‌اموال خود را از این طریق شناسایی و تحویل بگیرند.

دستگیری زورگیران خیابانی
فرمانده انتظامی مشهد نیز از دستگیری ۲ متهم پرونده زورگیری خیابانی در مشهد خبر داد و گفت: در پی اعلام زورگیری خشن خیابانی در منطقه سیدی مشهد، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: در تحقیقات پلیسی ۲ متهم این پرونده دستگیر و از آنان مقادیری مواد مخدر مشکوک به هروئین فشرده کشف شد.
کشف تراول چک‌های جعلی
فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در پی گزارش یکی از بانک های مشهد به فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که جوانی با تراول چک‌های جعلی به بانک مراجعه کرده است، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ صارمی گفت: جوان ۲۰ ساله‌ای که برای واریز مبلغ تراول چک‌ها به بانک مراجعه کرده بود، دستگیر شد و در تحقیقات اولیه پرونده گفت چند روز قبل آگهی فروش یک وسیله را در سایت مجازی خرید و فروش کالا منتشر کردم و جوانی در تماس تلفنی، خود را خریدار معرفی کرد.
وی افزود: بنابر اظهارات این پسر جوان ۲ خریدار کالا که صورت خود را به بهانه بیماری کرونا با ماسک پوشانده بودند سرقرار حاضر شده و با این ادعا که کارت بانکی آنها موجودی ندارد مبلغ کالا را به فروشنده پرداخت و پس از خرید کالا متواری شدند.
فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: پسر جوان که خبری از جعلی بودن تراول‌ها نداشت، به دستور مرجع قضایی آزاد شد و تحقیقات با توجه به سرنخ های موجود برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.