به گزارش عصر چهارشنبه استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در نشست مشترک با اعضای شورای مرکزی خانه احزاب استان افزود: از روزهای ابتدایی شیوع کرونا در استان سعی کردیم همه دستگاه‌ها را برای مقابله با این ویروس بسیج کنیم.
وی ادامه داد: در همان روزهای نخست، نشست‌های تخصصی با پزشکان برگزار شد و بر اساس گزارش‌های این جلسات یک تفاهم واقعی در مدیریت استان و افراد موثر در اداره استان ایجاد گردید.
وی گفت: وقتی به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی مردم، حرم مطهر رضوی تعطیل شد، همه شاهد همگرایی و وحدت مسوولان و ارکان تاثیرگذار در استان بودند.
رزم‌حسینی افزود: با توجه به همراهی مردم، بخش سلامت کشور توانست از عهده اداره بیماری برآید لذا در مجموع کشور در حوزه مدیریت ویروس کرونا خوب عمل کرد.
وی ادامه داد: موج اول شیوع بیماری را به لطف حضرت امام رضا (ع) به خوبی رد کردیم و در حال طی کردن شیب به نسبت ملایم و باثباتی هستیم. البته در صورت رعایت الزامات بهداشتی شرایط استان بهتر هم خواهد شد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده در استان وجود ندارد گفت: در این زمینه کمک‌ها و اقدامات خوبی انجام شد.
رزم‌حسینی افزود: دیروز هم که با مدیران رسانه‌های استان جلسه داشتیم، همه به اتفاق بر این عقیده بودند که حرم مطهر رضوی باید همچنان بسته بماند.
وی همچنین با اشاره به شعار سال اظهار داشت: اگر در جنگ علیه بوروکراسی اداری پیروز نشویم شعار سال در حد یک شعار باقی خواهد ماند، بر این اساس جهش تولید با آسان گیری بر سرمایه‌گذاران و سهولت صدور مجوزها برای تولیدکنندگان اتفاق خواهد افتاد.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به وضعیت اقتصادی دولت گفت: اگر بتوانیم زمان صدور مجوز برای واحدهای تولیدی را به کمتر از یک هفته برسانیم شاهد رشد سرمایه‌گذاری در استان خواهیم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.