ابراهمیم نصری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آمار دستگاه های تردد شمار از پنج جاده ورودی سرخس – مشهد، چناران - مشهد، فریمان – مشهد، آزادراه باغچه – مشهد و کلات – مشهد طی مدت یاد شده یک میلیون و ۱۲۰ هزار و ۱۱۲ دستگاه خودرو سبک وارد استان شده است.

فرماندار شهرستان مشهد پیشتر گفته بود: ۸۰ درصد از مجموع ترددها به مشهد مربوط به خودروهای شماره گذاری شده در این شهرستان است که به آمد و شد مشهدی‌ها به حومه و شهرستان‌های اطراف مربوط می شود.

محمد رضا هاشمی افزود: بیش از ۱۰ درصد ترددها به مشهد نیز مربوط به خودروهای شماره گذاری شده در سایر شهرستان‌های خراسان رضوی است و کمتر از ۱۰ درصد خودروهای ورودی به مشهد منشا خارج استانی دارند که خودروهای حامل سوخت، میوه و مواد غذایی و وانت بارها نیز در این آمار قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: مجموع ورود مسافر به مشهد از طریق راه آهن، پایانه مسافربری اتوبوس و فرودگاه در این ایام روزانه حدود ۲ هزار نفر است که کاهش قابل توجه نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می دهد.

تعداد شهروندان مبتلا به بیماری کرونا در استان خراسان رضوی هزار و ۲۸۹ نفر است که ۷۸۶ نفر از این تعداد مربوط به حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بقیه متعلق به مناطق زیرپوشش پنج دانشکده‌ و دانشگاه‌ علوم پزشکی دیگر در خراسان رضوی هستند.
همچنین از ۳۰ بهمن ماه پارسال تا هفتم فروردین ماه جاری پنج هزار و ۲۱۴ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده‌اند که سه هزار و ۴۵۳ نفر آنان تاکنون بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.