مسلم ساقی روز پنجشنبه در نشست ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در این شهرستان با قدردانی از زحمات همه مسوولان و همراهی مردم افزود: کاشمر یکی از شهرستان‌های پیشرو در زمینه پیشگیری و مقابله  با کرونا بوده و تمامی اقدامات در حوزه شهرستان بصورت سازمان یافته انجام شده است.

وی ادامه داد: در این زمینه نمی‌توانیم سلیقه ای و شخصی تصمیم بگیریم لذا همه اقدامات براساس دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های ابلاغی انجام شده است.

وی گفت: در حوزه اقلام درمانی نیز وضعیت ما از دیگر شهرستان‌ها بهتر است و از تمام ظرفیتها برای تامین اقلام مورد نیاز شهرستان استفاده شده تا در این زمینه کادر بهداشت و درمان کمبود نداشته باشند.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه تعطیلی ها براساس دستورات دادستانی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد افزود: صندوق های قرض الحسنه بر اساس تصمیمات استانی و دستور دادستانی تعطیل شده و همچنین تفرجگاه‌های عمومی نیز تعطیل هستند. 

وی ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی تا اطلاع بعدی در جاده خروجی به سمت کوهسرخ مستقر شده و از تردد خودرو ها در مسیر "شصت دره" جلوگیری می‌کند.

وی گفت: مردم بخش کوهسرخ در صورت احراز هویت و تاکید بر اینکه حق اتراق در حریم جاده را ندارند مجاز به طی طریق به سوی ریوش هستند.

ساقی افزود: مامورین پلیس راه در جاده‌ها به صورت گشت ثابت و سیار فعالند و چنانچه افرادی در مسیر و در حاشیه رودخانه اتراق نمایند، در مرحله اول به آنها تذکر داده شده و در صورت عدم توجه نسبت به اعمال قانون اقدام خواهد شد و در صورت لزوم خودرو آنان نیز تا پایان تعطیلات نوروز به توقفگاه هدایت خواهد شد.

وی ادامه داد: در کمیته تدفین براساس شیوه نامه ابلاغی عمل می شود و دفن اموات کرونایی با رعایت ملاحظات و شیوه نامه ابلاغی در هیچ مکانی محدودیت ندارد.

تاکنون ۱۲ نفر با علایم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان شهید مدرس کاشمر فوت کرده‎اند که نتیجه آزمایش ۱۰ تن آنان از نظر ابتلا به کرونا مثبت بوده و نتیجه آزمایش دو تن آنان هنوز اعلام نشده است.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.