محمد صادق براتی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: کاهش چشمگیر ورود مسافر به استان خراسان رضوی در روز پنجم فروردین ماه امسال نشان از فهیم بودن مردم و تلاش در جهت قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا دارد.

وی افزود: در پنجم فروردین ماه از طریق ۲۴ پرواز ورودی و خروجی هزار و ۳۴۹ مسافر وارد این استان شده و هزار و ۲۶۴ مسافر نیز از این استان خارج شدند.

وی ادامه داد: در مقایسه با پنجم فروردین ماه پارسال تعداد مسافران ورودی به این استان با هواپیما ۸۹ درصد کاهش داشته است.

براتی گفت: همچنین در بخش ریلی با ورود ۲ رام قطار در این روز ۳۷۵ مسافر وارد و با خروج ۲ رام قطار تعداد ۲۹۳ مسافر از این استان خارج شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹۸ درصد کاهش دارد.

وی افزود: در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی نیز طی روز گذشته ۲ هزار و ۴۷۴ مسافر با ۸۵ درصد کاهش نسبت به همین روز در پارسال وارد استان شده و هشت هزار و ۷۵۷ مسافر با ۷۹ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال از این استان خارج شدند.

وی میزان ورود مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی به مشهد را در این روز ۶۶۳ نفر با ۹۵ درصد کاهش و تعداد مسافران خروجی را هزار و ۸۹۲ نفر با ۹۱ درصد کاهش نسبت به پنجم فروردین ماه پارسال اعلام کرد.

معاون استاندار خراسان رضوی با اشاره به ورود ۴۵ هزار و ۶۹۲ مسافر با ۱۸ هزار و ۲۷۷ دستگاه وسیله نقلیه شخصی به این استان گفت: این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۵ درصد  کاهش داشت.

وی افزود: در این مدت ۴۲ هزار و ۱۱۵ مسافر با ۱۶ هزار و ۸۴۶ خودرو و با ۷۹ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال از این استان خارج شدند.

وی ادامه داد: همچنین در روز پنجم فروردین ماه ۸۳ هزار و ۹۵۷ مسافر با ۳۳ هزار و ۵۸۳ خودرو از داخل و خارج استان وارد مشهد شدند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۵ درصد کاهش داشته است.

براتی گفت: طی این مدت ۸۲ هزار و ۳۷۲ مسافر با ۳۲ هزار و ۹۴۹ خودرو و با کاهش ۶۶ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال از مشهد خارج شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.