محمد رضا حیدری روز دوشنبه در پیام اینستاگرامی در زمینه سفر نکردن به مشهد نوشت: یک میزبان تمام سال را چشم می‌کشد تا مهمانی در خانه‌اش را به صدا درآورد، این قاعده و مرام میزبانی است و آنکه دلش دریاتر است گل‌افشانی می‌کند، آذین می‌بندد، رخت و رخساره را از اندوه و روزمرگی می‌تکاند تا مهمان با دلی بازتر و روحی شادمان‌تر در خانه منزل کند.
وی در ادامه یادآورد شد: میزبانی قرنهاست که با ما خراسانی‌ها عجین است اما امسال ویروسی ناخوانده که بی‌رحم و ناجوانمرد است، در منزل ما خسبیده، مهمانی که از هر مهمان و میزبانی انتقام می‌گیرد و بر سر هر دیوار و برزنی بیرق و چارقد درد و ماتمش را پرچم کرده‌ است.
حیدری ادامه داد: از سویی دلمان تنگ مهمان است و از سوی دیگر این ناجوانمرد در خانه خسبیده، دل و عقل را به داوری و شور کشاندیم، نتیجه این شد که بگذاریم تا این ویروس منحوس کلکش را بردارد تا بعد از آن ورودتان را آذین‌بندی کنیم و ورودتان به شهر مهمان پناه دل‌شکستگان و خستگان حضرت رضا (ع) ، جشن خروج این مهمان ناخوانده باشد.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه این پیام نوشت: باور کنیم کار سختی نیست، بپذیریم اگر اندکی تاب بیاوریم، نوش شادی و وصل حضور با مولای مهربانان را با هم خواهیم نوشید.
آمار مبتلایان به عفونت‌ حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در خراسان رضوی تاکنون به ۲ هزار و ۹۱۸ نفر رسیده است.
همچنین بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه‌گیر است در خراسان رضوی ۵۶۸ نفر گزارش شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.