آتشپاد دوم امیر عزیزی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر این، همه نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی مشهد در سطح ۵۰ ایستگاه آتش‌نشانی مستقر در این کلانشهر در حالت آماده‌باش قرار دارند. 
وی به تجارب پیشین از حوادث چهاشنبه‌سوری اشاره و بیان کرد: آخرین شب و روز چهارشنبه پارسال ۳۶ مورد حادثه در سطح مشهد رخ داد. 

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: پارسال بخاطر حوادث همین مناسبت دو نفر از شهروندان مشهدی زخمی شدند و یک نفر جان باخت. 
وی همچنین به شرایط بحرانی ناشی از شیوع بیماری کرونا اشاره و بیان کرد: هرگونه تجمع شهروندان در شب چهارشنبه پایان سال می‌تواند عامل انتشار ویروس این بیماری نیز باشد.

آتشپاد عزیزی همچنین در ادامه همچنین گفت: به منظور پیگشیری از شیوع ویروس عامل بیماری کرونا، عملیات ضدعفونی سطح شهر مشهد با استفاده از همه ظرفیت لجستکی و عملیاتی سازمان آتش‌نشانی به صورت مستمر در حال انجام است.

وی افزود: امروز در جریان عملیات ضدعفونی پنج منطقه از کلانشهر مشهد توسط آتش‌نشانان، ابتدا یک خودرو با روشن کردن صدای آژیر به شهروندان اعلام کرد "این آژیر خطر است، شیوع کرونا در مشهد جدی است" و پس از آن کار ضدعفونی عمومی معابر و خیابانها صورت گرفت.  

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد همچنین تاکید کرد: از عموم شهروندان مشهدی می‌خواهیم با "در خانه ماندن" علاوه بر حفظ تندرستی خود و اعضای خانواده، زحمات کادر درمانی پزشکی و پرستاری را که این روزها در خط مقدم مبارزه با بیماری همه‌گیر در حال جانفشانی هستند، پاس داشته و به خدمتگزاران خود در این عرصه یاری نمایند تا نه تنها وضعیت سخت کنونی دوچندان نشود بلکه با سرعت از بحران عبور  کنیم.

هزار و ۳۰۰ آتش‌نشان در قالب ۵۰ ایستگاه در سطح کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.