به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل نصرآبادی امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان سبزوار با بیان اینکه اصل و بنای ما تعطیلی بازار نیست، گفت: هر کدام از اصنافی که می‌توانند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند می‌توانند ادامه فعالیت بدهند.

وی با تاکید بر اینکه اماکن و نقاطی مانند میدان دام سبزوار که محل تجمع افراد و امکان رعایت نکات بهداشتی در آنجا نبود از امروز به بعد مطابق مصوبه ستاد کرونا تعطیل شد، افزود: مردم بهترین ناظر بر کارهای مسئولان و اصناف هستند.

نصرآبادی با اشاره به اینکه سبزوار دارای ۱۷ هزار واحد صنفی است، گفت: اگر مردم پای کار نباشند و با مصوبات دولت همراهی نکنند، هیچ حکومت نظامی نخواهد توانست موفق عمل کند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به وضعیت بازگشت مسافران نوروزی به خانه‌هایشان و قرار گرفتن سبزوار در مسیر این مسافران امکان افزایش مبتلایان به کرونا در این شهرستان زیاد است، تصریح کرد: من اعلام هشدار و خطر می‌کنم و در صورتی که مردم همراهی نکنند شرایط سبزوار بحرانی خواهد شد و امکانات بیمارستان‌ها و علوم پزشکی سبزوار جوابگوی بیماران نخواهد بود.

وی با اشاره به کاهش ۷۰ درصدی وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی در سبزوار توسط شهرداری سبزوار افزود: برای خطوط تاکسی و مسافربرهای دیگر آموزش و تذکرات لازم داده شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1382836
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.