شیر احمد جهانی، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خیرین سلامت شهرستان تایباد برای تأمین نیازهای بیمارستان و کادر درمان شهرستان در جهت پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس، تلاش می‌کنند، برای اینکار پس از بررسی انجمن خیرین سلامت یکی از نیازهای اساسی بیمارستان تایباد، الکل بود که در این راستا انجمن با هزینه ۲۰۰ میلیون ریال جهت تأمین الکل بیمارستان خانم الانبیا (ص) تایباد جهت مصارف داخلی اقدام کرد.

جهانی افزود: یکی دیگر از نیازهای شهرستان دستگاه‌های تب سنج لیزری بود که تعداد ۴ دستگاه تب سنج لیزری هم با اعتبار ۸۰ میلیون ریال خریداری و بزودی در اختیار بهداشت و درمان شهرستان تایباد قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: همچنین دو هزار و ۵۰۰ ماسک نیز خریداری شده که به محض ورود به شهرستان، به حوزه بهداشت و درمان تایباد تحویل خواهد شد.

جهانی با بیان اینکه در حال حاضر وظیفه همه شهروندان جامعه، قطع زنجیره انتقال این ویروس است، گفت: بهترین راه حل برای قطع این زنجیره، در خانه ماندن و انجام توصیه‌های مرتبط با خودمراقبتی است که توسط بهداشت جهانی و وزارت بهداشت و درمان کشورمان صادر شده است. با این حال خیرین سلامت شهرستان تایباد برای کمک به امر سلامت مردم عزیز این شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1381608
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.