به گزارش خبرگزاری مهر، حدود یک ماه از ورود ویروس ناشناخته کرونا به کشور می‌گذرد و این در حالی است که بیشتر شهرهای کشور با آن درگیر شده‌اند. حالا این میهمان ناخوانده به شهرستان مه ولات رسیده و مردم و مسئولین این دیار متحد تر از گذشته در کنار یک دیگر به جنگ کرونا آمده و معتقد هستند که با اتحاد و در کنار هم بودن می‌توان کرونا را شکست داد.

این روزها مردم با خودقرنطینگی در منازل از شیوع این ویروس جلوگیری می‌کنند اما از مسئولان می‌خواهند همان طور که آنان این مسئله را رعایت کرده و چند روز را در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، آنان نیز مبادی ورودی و خروجی شهرها را کنترل کرده تا شیوع این بیماری به حداقل ممکن برسد. لذا یکی از خواسته‌های مردم شهرستان مه ولات نیز کنترل ورودی‌های این شهرستان است.

محمد اسفندیاری، یکی از اهالی فیض آباد مه ولات در خصوص کنترل ورودی‌های شهرستان مه ولات در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: تقاضای ما از مسئولان شهرستان، کنترل ورودی‌های است.

وی افزود: از همه مردم می‌خواهیم کرونا را جدی بگیرند و از سفرهای غیرضروری در این ایام بپرهیزند.

علی احمدی، یکی دیگر از اهالی مه ولات اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان‌های همجوار ما از جمله تربت حیدریه و کاشمر درگیر ویروس کرونا هستند، کمترین انتظار مردم شهرستان مه ولات این است که ورودی‌های شهرستان کنترل شود تا افراد آلوده وارد شهرستان نشوند.

در صورت تأمین تجهیزات، موافق کنترل کردن ورودی‌های شهرستان مه ولات هستیم

حجت‌الاسلام حسین اسلامی، امام جمعه مه ولات در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در صورتی که تجهیزات لازم از جمله دستگاه تب سنج مهیا شود، ورودی‌های شهرستان مه ولات در راستای جلوگیری از شیوع کرونا کنترل خواهد شد.

حجت الاسلام اسلامی اظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد موضوع کنترل ورودی‌های شهرستان بررسی و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد، لذا در صورت وجود تجهیزات لازم از جمله دستگاه تب سنج، موضوع مذکور اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه به دلیل بازار سیاهی که در حوزه خرید و فروش تجهیزات پزشکی وجود دارد تا این لحظه نتوانسته‌ایم تجهیزات مورد نظر را خریداری کنیم.

نماینده ولی فقیه در مه ولات ابراز کرد: با رعایت بهداشت فردی و پرهیز از سفر کردن می‌توان به مقابله با ویروس کرونا پرداخت و انتظار داریم همشهریان عزیز این موضوع را جدی گرفته و اجرا نمایند.

ضدعفونی کردن شهرستان و تولید ماسک در دستور کار سپاه ناحیه مه ولات است

سرهنگ پاسدار محمد حسن مقدم، فرمانده سپاه ناحیه مه ولات در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ما از قبل هم آمادگی خود را به منظور همکاری با شبکه بهداشت و درمان مه ولات اعلام کردیم و هم اکنون سپاه ناحیه مه ولات با تمام توان خود در کنار مردم در راستای ریشه کردن ویروس کرونا ایستاده است.

سرهنگ مقدم با اشاره به اینکه ضدعفونی کردن شهرستان و همچنین تولید ماسک در دستور کار سپاه ناحیه مه ولات قرار دارد، بیان کرد: در خصوص کنترل ورودی‌های شهرستان مه ولات نیز ما آمادگی داریم در صورتی که این موضوع تأیید شود، همکاری لازم را داشته باشیم.

جمعیت هلال احمر مه ولات پای کار مبارزه با ویروس کرونا

در ادامه محمد امانی، رئیس جمعیت هلال احمر مه ولات در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: در صورتی که موضوع کنترل ورودی‌های شهرستان مه ولات به تصویب برسد، جمعیت هلال احمر مه ولات آماده همکاری است.

امانی تصریح کرد: از زمان شیوع این ویروس در کشور، جمعیت هلال احمر مه ولات همچون سایر همکارانمان در کشور آمادگی خود را اعلام نموده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای ضدعفونی کردن شهرستان نیز این مجموعه آمادگی خود را اعلام می‌نماید، اظهار کرد: موضوع کنترل ورودی‌ها باید ابتدا در شهرستان به تصویب برسد و درصورتی که این موضوع مصوب شود، جمعیت هلال احمر مه ولات آماده همکاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1381480
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.