حجت‌الاسلام علی اکبر سبزیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تعطیلی مراکز آموزشی و کتابخانه‌های عمومی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این پویش با مشارکت مجمع خیرین توسعه کتابخانه‌ها و تعدادی از دستگاه‌های خدمت‌رسان استان راه‌اندازی شده و همزمان با نیمه شعبان در فروردین ماه سال آینده با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.
وی ادامه داد: در این پویش ضمن تاکید بر حضور در منزل و پرهیز از سفر، افراد با تشویق به خواندن کتاب‌ از کتاب مطالعه شده فایل ویدیویی تهیه کرده و با ارسال آن به نشانی اعلام شده در پویش خانواده کتابخوان شرکت می‌کنند.
وی گفت: افراد در این پویش با  معرفی کتاب در جمع خانواده و ارسال این فایل از طریق شبکه های اجتماعی بله، واتس‌آپ، سروش و گپ به شماره" ۰۹۳۹۳۴۴۷۱۶۹" با شعار "در خانه می مانیم - کتاب میخوانیم - کرونا را شکست می‌دهیم" در پویش خانواده کتابخوان شرکت می‌کنند.
حجت الاسلام سبزیان افزود: نحوه معرفی، خلاقیت، بیان و کیفیت تصویر و صدا از جمله ملاک‌های ارزیابی  فایل های ارسال شده به پویش خانواده کتابخوان است.
وی همچنین از آماده افتتاح بودن سه کتابخانه عمومی در استان خبر داد و گفت: به دلیل وضعیت موجود و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، افتتاح این کتابخانه‌ها به تعویق افتاده‌ است.
۲۱۴  کتابخانه عمومی و مشارکتی در استان خراسان رضوی فعال است و تعداد اعضای این کتابخانه‌ها نیز از ۱۸۹ هزار و ۵۲۹ نفر در سال گذشته به ۲۵۵ هزار و ۲۱۴ نفر در سال جاری رسیده‌ است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.