حسین ابراهیمی کردیانی روز دوشنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و هواداران آنان خواست در مدت باقی مانده تبلیغات با رعایت اخلاق اسلامی از تهمت و افترا علیه یکدیگر بپرهیزند.

وی افزود: تاکنون مشکلی از این نظر در بجستان مشاهده نشده و حفظ فضای همدلی موجود نیازمند تعامل بخش‌های مختلف است و باید از همه ظرفیت‌ها برای انسجام و وحدت بین آحاد مردم و مشارکت گسترده در انتخابات بهره گرفت.

وی ادامه داد: موردی از تخلفات انتخاباتی در بجستان گزارش نشده و دستگاه قضایی و مسوولان و دست اندرکاران ذیربط با رصد و نظارت دقیق برای پیشگیری از جرایم و تخلفات تلاش می‌کنند.

فرماندار بجستان از آحاد مردم خواست با عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در تداوم حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با شرکت باشکوه در انتخابات به وظیفه دینی و انقلابی و انسانی خود در تعیین حق سرنوشتشان عمل کنند و برگ زرینی در تاریخ افتخارات انقلاب و تاریخ منطقه به ثبت برسانند.

وی گفت: از مجموع ۲۲ هزار و ۶۴۷ نفر واجد شرایط اخذ رای در بجستان یک هزار نفر رای اولی هستند و یک هزار و ۳۰۰ نفر اعم از هیاتهای اجرایی، نظارت، بازرسان و محافظان صندوق دست اندرکار برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان هستند.

وی افزود: ۳۷ شعبه ثابت و سیار اخذ رای برای برگزاری انتخابات دوم اسفندماه در بجستان در نظر گرفته شده که ۲۷ شعبه آن در بخش مرکزی و ۱۰ شعبه مربوط به بخش یونسی است.

۱۸ نفر از مجموع ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی را نمایندگان استان خراسان رضوی در خانه ملت تشکیل می‌دهند، استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی ۱۲ حوزه انتخاباتی دارد.

حوزه انتخابیه گناباد و بجستان دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

شهرستان بجستان در ۲۷۸ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.