استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: این جاده به دلیل اینکه در ارتباط با قطب شهرک صنعتی و مرکز تولید و اشتغال است برای مردم منطقه و فعالان اقتصادی مورد توجه می‌باشد. 

علیرضا رزم حسینی افزود: امروزه با همکاری مسوولان و دستگاه‌های مختلف، گره‌هایی باز شده است که چندین سال باقی مانده بود.

وی با بیان اینکه کشور در گام دوم انقلاب باید متفاوت از گام نخست اداره شود ادامه داد: در گام دوم، سبک و مکتب شهید سلیمانی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است می‌تواند کمک کننده باشد. سبک شهید سلیمانی باید برای نسل جوان تبیین شود.

وی گفت: شهید سلیمانی مسوولیت پذیر بود و اگر در جایی مسوولیت به فردی واگذار می‌کرد تا آخرین لحظه از آن فرد حمایت می‌نمود.

معاون عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد هم در این مراسم گفت: در طرح بهسازی جاده حسن آباد ۱۲ هزار تن آسفالت و هزار و ۷۰۰ مترمکعب بتن ریزی انجام شده است. 
خلیل الله کاظمی افزود: جاده رضویه نیز با هزینه ۴۰۰ میلیارد ریال مرداد سال آینده و فاز سوم جلو خان آرامگاه فردوسی هم اسفند ماه امسال در هفت هکتار با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: بخشی از تعریض پل پرتوی در انتهای بلوار وکیل آباد هم اواخر امسال و پروژه چهارسطحی بلوار نمایشگاه اردیبهشت سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: هم اکنون ۱۶ هزار میلیارد ریال پروژه در شهر مشهد در حال اجراست و سه هزار و ۳۰۰ نفر در این پروژه‌ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول کار هستند.

کاظمی افزود: پارکینگ شهید همت در اطراف استانداری به صورت زیرگذر نیز از جمله طرح‌هایی است که با توجه به وجود اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) در این منطقه نقش مهمی در تامین محل توقف خودروهای شهروندان ایفا خواهد کرد.

وی ادامه داد: تا آخر امسال ۲۰۰ دستگاه مینی بوس و اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی در اطراف حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و در خطوط بی.آر.تی اضافه خواهد شد.

وی گفت: سال آینده اولویت با برقی کردن سیستم حمل و نقل عمومی خواهد بود که در این راستا به دنبال اتوبوس، تاکسی و موتور برقی هستیم و قراردادهای اولیه در این زمینه هم امضا شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.