جواد منصوری روز پنجشنبه در جشن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع طلاب مجتمع آموزشی جامعه المصطفی در مشهد افزود: در یکی از اجلاس غیر متعهدها رییس جمهور تانزانیا گفته بود که تنها کشور غیر متعهد ایران است و بقیه کشورها یا به شرق یا به غرب وابستگی دارند و  امروز هم نگاه بیشتر روسای جمهور کشورها به آمریکاست که چه چیزی را اجازه می دهد انجام دهند یا ندهند.

وی با اشاره به تاثیر گذاری انقلاب اسلامی در دنیا ادامه داد: امروز در همه جای دنیا نقش مذهب پررنگ تر شده است به گونه ای که اخیرا در آمریکا دستور دادند کتابهای چاپ ایران نباید به زندانها راه یابد چون زندانیان را تحت تاثیر قرار می‌دهد همچنین رییس جمهوری آمریکا هم دستور داده است جلوی توسعه اسلام گرایی گرفته شود و دنبال راهکارهایی است که مانع گسترش موج گرایش به اسلام شود و گفته هزینه این کار را خودش پرداخت می کند.

سفیر اسبق ایران در چین و پاکستان گفت: سازمان سیا هم پارسال ۲۰ نفر را به پیاده روی اربعین فرستاد تا ببیند این پیاده روی چه گونه است و چه می‌خواهد و  گزارش‌های آنها حکایت از این است که مکتب‌های مادی موجود زیر سوال رفته و امروزه ارزشهای دینی تعیین کننده شده است.

منصوری افزود: فرهنگ مقاومت، تسلیم ناپذیری و شهادت طلبی شیعه هم در دنیا مورد توجه قرار گرفته است و این فرهنگ شهادت طلبی به گونه ای است که قدرتهای بزرگ نمی توانند کاری کنند.

سفیر اسبق ایران در چین و پاکستان گفت: تاثیر انقلاب اسلامی ایران به حدی است که امروز در کشور آمریکا هم پرچم این کشور را آتش می زنند و علیه سرمایه داری شعار می‌دهند.

منصوری افزود: نخست وزیر اسرائیل گفته است برای ایجاد سرزمین صهیونیستی از نیل تا فرات همه امکانات را فراهم کرده بودیم اما انقلاب اسلامی ایران همه چیز را بر هم زد.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب تغییرات گسترده مهم و تاثیرگذاری به وجود آمده و ادامه دارد و خدای متعال امام خمینی (ره) را برای تغییر مسیر بشریت هدایت، حمایت و حفاظت کرد و این اتفاق در حال رخ دادن است.

رییس نمایندگی مجتمع آموزشی جامعه المصطفی (ص) در خراسان هم گفت: صرف هزینه میلیاردی و راه اندازی صدها شبکه تلویزیونی علیه انقلاب اسلامی ایران نشانگر حرکت عظیم و تاریخ ساز این نظام است و اگر نه معنا نداشت دشمن در برابر این نظام این همه تلاش کند.

حجت الاسلام محمد رضا صالح افزود: دشمنان می‌ترسند به واسطه انقلاب اسلامی ایران دوباره شوکت و عظمت عصر نبوی و بنای تمدنی و معرفتی جدید حاکم شود.

وی ادامه داد: در راس نظام جمهوری اسلامی ایران فقیهی انقلابی، دلسوز، عدالت محور، دشمن شناس، مومن، شجاع، ساده زیست و با بصیرت است و این از جمله نعمت‌هایی است که ما داریم.

هم اکنون پنج هزار طلبه از ۳۰ کشور در مجتمع آموزشی جامعه‌المصطفی خراسان رضوی تحصیل می‌کنند.

جامعة المصطفی (ص) العالمیة، نهاد علمی و بین‌المللی با هویت حوزوی است که با هدف گسترش علوم اسلامی و تربیت طلاب غیر ایرانی تشکیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.