امان الله خدمتگزار روز دوشنبه در جمع مسوولان اجرایی شهرستان خوشاب افزود: انتخابات یکی از رویدادهای سیاسی مهم و سرنوشت ساز نظام جمهوری اسلامی است و با حضور پرشور در این عرصه سرنوشت کشور را رقم می‌زنیم.
وی ادامه داد: مردم  ایران با صلابت تر از گذشته پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و با حضور پرشور خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و عرصه انتخابات، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی می‌افرایند.
وی گفت: نظام جمهوری اسلامی با فرهنگ ایثار و شهادت، هشت سال در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی کرد که امروز حاصل این فرهنگ دفاع مقدس، پرورش و تربیت رزمندگان و مدافعان حرم است.
خدمتگزار افزود: سردار شهید سلیمانی با حرکت جهادی و انقلابی خود در آنسوی مرزها حرکت کرد و با بینش انقلابی، اندیشه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب توانست روح ایستادگی در برابر استکبار را در جبهه مقاومت تقویت کند.  
وی با بیان اینکه کنش‌های فرهنگی در فضای جامعه تاثیرگذار است، ادامه داد: باید با تکیه بر باورها و توان داخلی در جهت مقابله با استکبار جهانی حرکت کنیم.
فرماندار خوشاب با اشاره به طرح توسعه مثلث اقتصادی فرهنگی استاندار خراسان رضوی گفت: برای اجرای موفق این طرح، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی با نهادینه سازی فرهنگ رونق تولید و فضای کسب و کار نقش مهمی در جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان دارند.

شهرستان خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.