ایرج ناصری‌مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به انجام اقدامات و برداشتن گامهای لازم در این زمینه افزود: اگر دیرتر اقدام به ورود به این مقوله یعنی راه اندازی استارتاپ  می‌کردیم نمی توانستیم با حضور کسب و کارهای اینترنتی و استارتاپ در بازار حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده در سازمان مرکزی و به همت اتحادیه‌های استانی و شهرستانی در خراسان رضوی نخستین استارتاپ تخصصی تعاون روستایی در خراسان رضوی با موضوع خرید و فروش محصولات کشاوری، نهاده ها و مشاغل وابسته به صنعت کشاورزی همزمان با ۲۲ بهمن ماه و ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: امیدواریم با افتتاح و اجرای این استارتاپ و ورود شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی به بحث کسب و کارهای اینترنتی به ویژه در زیر مجموعه تشکل‌های استانی، شهرستانی و فعالیت‌های گسترده شبکه شاهد تحرک ویژه در بخش بازرگانی و خرید و فروش محصولات کشاورزی باشیم.

هم اکنون ۶۸۲ تشکل در ذیل شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی  و در بخش کشاورزی و بخشهای مربوط به آن فعالیت می کنند و به خاطر فعالیت این شمار تشکل روستایی بیش از ۵۵۰ هزار نفر نیز در روستاهای خراسان رضوی تحت پوشش شبکه تعاون روستایی هستند که از این حیث نیز خراسان رضوی رتبه نخست کشور را دارد.

استان خراسان رضوی دو هزار و ۵۴۰ روستا دارد که براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ یک میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۲۱ نفر در این روستاها زندگی می کنند که این تعداد معادل ۸.۴ درصد جمعیت روستایی کشور است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.