این مراسم که به میزبانی دختران شهدای مدافع حرم و جمعی از خانواده‌های شهدای بین‌المللی جبهه مقاومت از کشورهای سوریه، عراق و افغانستان برپا شده بود با مداحی و  سخنرانی استادان حوزه و دانشگاه پیرامون ویژگیهای بارز و والای سردار شهید قاسم سلیمانی و قرائت میثاق‌نامه دختران حاج قاسم پایان یافت.

مسوول برپایی اجتماع دختران حاج قاسم که همسر شهید مدافع حرم "مرتضی عطایی" است در حاشین این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این اجتماع با هدف تجدید عهد با سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت و تاکید بر استمرار راه و مکتب این شهیدان برگزار شده است. 

مریم جورجانی افزود:در این مراسم حجج اسلام علی سرلک و حمیدرضا مهدوی ارفع  طی سخنانی به بیان  شخصیت و رشادت‌های سردار سلیمانی پرداختند.

در پایان این مراسم میثاق‌نامه دختران حاج قاسم توسط دختران شهدای مدافع حرم و دختران شهدای بین‌المللی جبهه مقاومت که پوشش یک رنگ و متحدالشکلی را بر تن داشتند قرائت شد.

در بخشی از این میثاق نامه آمده است: اگر مالک اشتر زمان از میان ما رفت اما ما دختران سردار،  زینب وار ایستاده‌ایم و  عهد می‌بندیم که تا جان در بدن داریم آمریکا و همدستانش همچون اسرائیل را دشمنان خود بدانیم و قول می‌دهیم که در مسیر اهداف و تعالی کشور  همچون پدرانمان پشت سر رهبر عزیزمان ایستاده‌ایم و با شعار یا زینب تا پای جان به ایستادگی و مقاومت خود ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.