سردار یعقوبعلی نظری شامگاه پنج‌شنبه در اولین یادواره لاله‌های سرخ زهرایی شهدای محله مسجد امام حسین (ع) قوچان افزود: آمریکا با ترور شهید سلیمانی به دنبال تضعیف جبهه مقاومت بود اما امروز انسجام جبهه مقاومت به برکت خون شهید سلیمانی و هم‌رزمانش آن‌قدر قوی شده که در طول تاریخ تاکنون ندیده‌ایم.

وی تصریح کرد: دشمن به‌زعم خود سلیمانی‌ها را از بین می‌برد تا ایجاد رعب و وحشت بکند اما امروز می‌بینیم نماینده آمریکا در سازمان ملل به مسوولان این سازمان نامه نوشته که برای به خطر نیفتادن صلح و امنیت جهانی آمادگی مذاکره با ایران را داریم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: آنها می‌خواستند قدرت خود را به رخ بکشند و اعلام کردند اگر جمهوری اسلامی ایران دست از پا خطا کند ۵۲ نقطه ایران را هدف قرار می‌دهند اما به فضل خدا هنوز پیکر مطهر حاج قاسم دفن‌نشده بود قدرت خون شهید در موشک‌های این نظام و کشور تجلی پیدا کرد و بر سر کسانی که او را ترور کرده و عربده‌کشی می‌کردند فرود آمد.

سردار نظری بابیان اینکه یکی از برکات خون شهید افشاگری و روشن شدن راه است افزود: خون شهید قاسم سلیمانی در این مقطع خیلی‌ها را همچون آنهایی که این مردم را می‌ترساندند یا کسانی که به آن‌ طرف آبها میل داشتند را رسوا کرد.

وی ادامه داد: انسان با شهادت به مهم‌ترین و رفیع‌ترین جایگاهی دست پیدا می‌کند که با هیچ راهی نمی‌توان به آن رسید شهیدپروری ضمن افتخار بودن می‌تواند رتبه یک خانواده، طایفه ، محله و شهر را بالا ببرد و خون شهید اثرات ماندگاری دارد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تأکید کرد: در نظام اسلامی عنصر اصلی قدرت، معنوی و اعتقادی است و ما تکیه به ابزار نداریم.

نظری افزود:این نظام مردمی است که با رأی و نظر مردم مدیریت می‌شود و مردم باید در جریان انتخابات پیش رو بدانند به چه کسی رأی می‌دهند که در مسند قدرت قرار بگیرد ، باید به کسانی که انقلابی و صبور باشند، وابسته نبوده و دل و فکر در گرو آن‌طرف آب نداشته باشند رأی داد.

وی اضافه کرد: اگر در این بزنگاه، انتخاب درست صورت گیرد گرفتاری‌ها کم شده و در عرصه اقتصادی با این وضعیت مواجه نمی‌شویم و با حداقل هزینه‌ بر دشمن غلبه خواهیم کرد.

شهرستان ۱۸۰ هزارنفری قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد واقع است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.