حجت‌الاسلام محمود فروتنی عصر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه رؤسای دادگستری خلیل‌آباد افزود: همه دستگاه‌های اداری و قضایی باید به صورت جهادی و شایسته کار کنند.

وی ادامه داد: مردم از کم‌کاری برخی ادارات گلایه‌مند هستند و این یک آسیب است، مردم ولی‌نعمت ما هستند و در عرصه‌های مختلف کم‌کاری نکرده‌اند و اگر کسی بخواهد در اداره‌ای کم‌کاری کند و پاسخگوی مردم نباشد و خود را ارباب مردم بداند خیانت کرده است.

معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: مردم حق‌دارند سؤال کنند که چرا مسوولان پاسخگو نیستند و مسوولان و مدیران باید پاسخگوی خوبی باشند و مشکلات مردم را رفع کنند و تا جایی که می‌توانند برای مردم کار کنند.

وی به واحد میانجیگری در دادگستری‌های استان اشاره کرد و افزود: با فعالیت این واحد رسیدگی به پرونده‌ها ختم به سازش می‌شود و روند کاهش پرونده‌ها را در استان شاهد هستیم و به مرور براساس سند تحول قضایی کشور روزبه‌روز ساماندهی بهتری در حوزه قضایی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در پرونده‌های مدنی و خانوادگی بنای ما بر صلح و سازش است و این روند یکی از مأموریت‌های قضات در استان است.

حجت‌الاسلام فروتنی با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی نیز گفت: شهدای مقاومت در مبارزه با دشمنان سنگ تمام گذاشتند و جهادی کار کردند.

وی افزود: تحولی که سردار شهید سلیمانی به وجود آورد یک امر جهادی پیش روی ما گذاشت و هرکدام از ما در هر بخش از این نظام باید به صورت جهادی کار کنیم.

وی همچنین از تغییر رؤسای قضایی شهرستان‌های رشتخوار، زاوه، سرخس، تربت‌جام و خلیل‌آباد خبر داد.

در این مراسم از زحمات مجتبی همتی رییس سابق دادگستری خلیل‌آباد قدردانی و سیدمحمدباقر حسینی به‌عنوان رییس جدید دادگستری این شهرستان معرفی شد.

مرکز شهرستان خلیل آباد در ۲۴۲ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.