علی رستمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: سردار شهید قاسم سلیمانی در طول عمر با برکت خود از هیچ تلاش و کوششی برای اعتلای ایران اسلامی دریغ نکرد و دفاع از مظلومان عالم و ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان از رویکردهای اصلی این شهید بزرگ بود.

وی ادامه داد: این شهید گرانقدر در مبارزه با دشمنان دین و قرآن و دفاع از ملت‌های مسلمان منطقه و ایران اسلامی، شب و روز نداشت و سرانجام با سرکشیدن شربت شهادت به آرزوی دیرینه خود دست یافت.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی تا ابد در دل مسلمانان جهان و آزادیخوهان زنده و جاوید است گفت: شهید سلیمانی، قهرمان جبهه مقاومت و آزاد کننده ملت‌های منطقه از دست مستکبران و تکفیری‌ها ازجمله داعش بود و در طول خدمت خود خدمات بسیار ارزنده‌ای انجام داد.

فرماندار تربت‌حیدریه، اخلاص، فداکاری و تبعیت از فرامین رهبری را از ویژگی‌های بارز سپهبد شهید قاسم سلیمانی دانست و افزود: این سردار بزرگ اسلام خود را سرباز رهبری می‌دانست و همواره در راه اعتلای ایران اسلامی و دفاع از مسلمانان منطقه در تلاش خستگی ناپذیر بود.

وی سردار سلیمانی را فرمانده‌ای شجاع و قهرمان جبهه‌های مقاومت توصیف کرد و ادامه داد: سربازان اسلام هرگز از ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار دست نخواهند کشید و انتقام سختی از آمریکا و حامیانش خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی راه این شهید بزرگ اسلام در مبارزه با سران استکبار ادامه یابد گفت: شهید قاسم سلیمانی برای مردم ایران یک قهرمان ملی محسوب می‌شود و یاد و خاطره این شهید والامقام تا ابد در دل‌ها زنده و جاوید است.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد. 

مرکز شهرستان ۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.