محمود صادقی روز دوشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان بر لزوم برگزاری انتخابات سالم و قانونمند با حضور حداکثری مردم تاکید کرد و افزود:  با توجه به دسایس سازمان یافته دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی، این دوره از انتخابات از حساسیت خاصی برخوردار است. 

وی ادامه داد: دشمنان با اجرای توطئه‌های مختلف قصد دارند ضمن کم اهمیت جلوه دادن این دوره از انتخابات، مردم را از حضور گسترده در پای صندوق‌های رای دلسرد و ناامید کنند اما به طور حتم این توطئه آنان با بصیرت مردم و مشارکت همه جانبه آنان در این رویداد مهم سیاسی با شکست مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی علاوه بر تجدید عهد آنان با رهبری و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، توطئه دشمنان علیه نظام را خنثی می‌کند گفت: مردم با حضور گسترده در این رویداد مهم حماسه جاوید در تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط خواهند کرد.

فرماندار زاوه افزود: وظیفه مجریان انتخابات، برگزاری انتخابات سالم و قانونمند است و مدیران دستگاه‌های اجرای نیز باید در ساعات اداری از همراهی با نامزدهای انتخاباتی خودداری کنند. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه زاوه یکی از شهرستان‌های کمتر توسعه یافته است، مدیران استانی باید برای تخصیص اعتبار مورد نیاز تکمیل طرح‌های عمرانی آن اهتمام بیشتر داشته باشند و مدیران شهرستانی نیز باید مشکلات پیش رو و طرح‌های عمرانی دارای اولویت را به مرکز استان منعکس کنند تا منابع مالی مورد نیاز آنها تامین شود.

حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه دارای هفت حوزه فرعی و یک حوزه اصلی است که حوزه های فرعی در مه‌ولات، شادمهر، زاوه، بخش سلیمان زاوه، کدکن، بایگ، رباط سنگ و حوزه اصلی در فرمانداری این شهرستان است.

حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه‌، مه‌ولات و زاوه دارای ۳۵۵ هزار و ۲۰۳ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد، ۶۵ درصد واجد شرایط رای دادن هستند. در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی برای این حوزه انتخابیه، چهار هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی و ۲۷۵ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است.

شهروندان ساکن حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات استان خراسان رضوی یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.
۱۸ نفر از ۲۹۰ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان استان خراسان رضوی در خانه ملت هستند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

شهرستان زاوه با حدود ۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۷۵ کیلومتری مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.