در پیام مشترک امام جمعه مشهد، تولیت آستان قدس رضوی و استاندار خراسان‌رضوی و فرمانده سپاه امام رضا(ع) آمده‌است: تا دیروز سردار دلها در میدان مبارزه با استکبار جهانی و ایادی آنها حماسه می‌آفرید و امروز، این مردم بودند که در غیاب او حماسه‌ای از جنس عشق و ارادت آفریدند.
"همشهری‌ها و مردم غیور خراسان، امروز سنگ تمام گذاشتند و با حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای جبهه مقاومت در جوار بارگاه منور رضوی، حماسه‌ای ماندگار خلق کردند که در تاریخ به ثبت خواهد رسید."
در ادامه این پیام آمده‌است: از عموم زائران و مجاوران حریم ملائک پاسبان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و هم استانی‌های عزیز  قدردانی کرده و سر تعظیم در برابر قدرشناسی شان از سالها مجاهدت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرود آوریم.
"قطعا این حضور پرشور و آگاهانه شما مردم عزیز، زمینه تحقق  انتقام سختی را که رهبری معظم انقلاب اسلامی وعده دادند را فراهم می نماید."
در پیام شورای اسلامی شهر مشهد نیز آمده‌ است: مشهدی ها بار دیگر رسم میهمان نوازی را به بهترین شکل خود به منصه ظهور گذاشتند و بدرودی جاودانه را با سردار دلها، سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یاران مظلومش به ثبت تاریخ رساندند.
"امروز کوچه ها و خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی مملو از قدرشناسی مردمانی بود که به خوبی خادمان و سرداران خود را می شناسند و برای حافظان امنیت و آرامششان سر از پا نمی شناسند."
در بخش دیگری از این پیام آمده‌است: امروز مردم مشهد دوباره حماسه آفریدند. در مقابل عظمت این مردم باید سر تعظیم فرود آورد که چه نیکو قدر خادم مخلص و مردمی خود را پاس داشتند. هزاران مشهدی و هم استانی، با حضور غرورآفرین خود لحظه هایی زیبا و متفاوتی را از فرودگاه شهید هاشمی نژاد تا میدان ۱۵ خرداد و از آنجا تا حرم مطهر ولی نعمتمان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به نمایش گذاشتند. 
در پایان این پیام آمده‌است: پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد بر خود لازم می داند تا از این شور و شعور بالای شهروندان مشهدی در میزبانی هرچه شایسته تر از مهمان ویژه شهرمان قدردانی کرده و توفیقات روزافزون را برای تمامی خادمان این ملک و ملت از خداوند متعال مسالت نماید.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.