یحیی گل‌محمدی عصر شنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش با تیم صنعت نفت آبادان افزود: نیاز است مسوولان شهر مشهد و استان خراسان رضوی تیم فوتبال شهرخودرو را مورد حمایت بیشتر قرار دهند زیرا مدیرعامل این تیم هم در حد توان خود قادر به تلاش است و یک نفر به تنهایی نمی‌تواند تمام کارها را پیش ببرد.

وی ادامه داد: زمین تمرین یکی از مهم‌ترین نیازهای تیم شهرخودرو است ولی قول‌های داده شده در این زمینه هنوز عملی نشده است. 
وی گفت: تیم ما در نیمه اول بازی با گل صنعت نفت آبادان جریمه شد و بعد از آن بازی بهتری از بازیکان این تیم شاهد  بودیم و در نیمه دوم هم اگرچه تلاش خود را کردیم ولی به گل دست نیافتیم.
گلمحمدی افزود: عملکرد تیم داوری بد نبود اگر چه می‌توانست به بازی سرعت بیشتری بدهد.
وی اظهار داشت: تعویق بازی‌ها باعث می‌شود بازیکنان از شرایط بازی دور شوند و نتیجه این تعویق‌ها باعث تاثیر منفی بر روی تیم‌هاست.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان هم در این نشست گفت: با وجود شرایط بدی که در تیم وجود دارد ولی هنوز در نیمه بالای جدول لیگ هستیم.
دراگان اسکوچیچ افزود: در نیمه اول بازی بهتر عمل کردیم و در نیمه دوم حریف تمام تلاشش را انجام داد و نشان داد که تیم باکیفیتی دارد.
وی ادامه داد: گل‌محمدی بهترین مربی فوتبال ایران است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.
وی گفت: هیچگاه تاکتیک تیم خود را بر اساس دفاع نمی‌گذارم، ما حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و آنها حملات بسیار از سمت دفاع چپ ما برنامه‌ریزی کردند ولی به نتیجه‌ای دست نیافتند. 
اسکوچیچ افزود: در بازی با تیم استقلال خط دفاعی ما خوب عمل نکرد ولی امروز شاهد عملکرد خوب خط دفاعی تیم‌ خود بودیم.
تیم فوتبال شهرخودرو با ۱۱ بازی و ۲۳ امتیاز صدرنشینی را از دست داد و به جایگاه دوم رسید و تیم صنعت نفت آبادان با ۱۹ امتیاز در رتبه ششم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.