مجید رضایی روز شنبه در نشست خبری، طرح‌های نیمه تمام ورزشی در این شهرستان را شامل استانداردسازی زمین چمن و جایگاه تماشاچیان ورزشگاه تختی، زمین‌های تنیس خاکی و فوتبال ساحلی و بهسازی سالن‌های جودو، کاراته و بوکس اعلام کرد.
وی گفت: در حوزه عمرانی پس از تکمیل و راه اندازی ورزشگاه پنج هزار نفری آزادی، استاندارد سازی چمن ورزشگاه تختی که بیش از ۵۰ سال قدمت دارد در دستور کار قرار گرفت که برای بهسازی جایگاه و سالن آن نیازمند ۳۰ میلیارد ریال هستیم.
وی افزود: همچنین راه اندازی پیست دوچرخه سواری بانوان در ورزشگاه آزادی، چمن مصنوعی شهر رباط سنگ و ساخت خانه جوانان که امسال برای آن اعتبار لازم پیش بینی شده از دیگر پروژه‌های حوزه ورزش این شهرستان است.

رضایی اظهار داشت: از آنجا که بسیاری از فعالیت‌های ورزشی در سالن‌های خاص و مرکز شهر برگزار می‌شود بنا داریم برنامه‌های کاری خود را به سوی حاشیه شهر سوق دهیم.
وی گفت: در این راستا همایش ورزش همگانی را پس از اتمام فصل برداشت زعفران با حضور تیم‌های مختلف ورزشی در کوی بازرگان برگزار خواهیم کرد. 

وی افزود: در حوزه ورزش قهرمانی پس از کسب نخستین سهمیه المپیک ۲۰۲۰ خراسان رضوی توسط حسن تفتیان قهرمان دونده ایران، در یک سال اخیر ۲۰۰ مدال رنگارنگ در میدان‌های مختلف بین‌المللی، ملی و استانی توسط ورزشکاران این شهرستان کسب شده است.
شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.