علیرضا رزم‌ حسینی شنبه شب در نشست با فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد با اشاره به الگوی جدید در گام دوم انقلاب در اداره کشور افزود: با الگوی گذشته نمی توانیم در حوزه های فرهنگ و اقتصاد موفق باشیم.

وی اظهار داشت: تا زمانی که در حوزه اقتصاد تحولی صورت نگیرد و مسئولیت پیشرفت کشور به شرکت های توسعه گرا واگذار نشود، نباید انتظار توسعه همه جانبه داشت.

وی گفت: بعد از انقلاب اسلامی به رغم همه مشکلات، در حوزه اقتصادی و زیرساخت ها اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته و آمارهای قابل دفاعی در این زمینه وجود دارد که می‌توان مصادیق آن را برشمرد.
رزم حسینی افزود: البته کاستی هایی در مسائل معیشتی مردم وجود دارد که مسائل داخلی، تحریم ها و بازسازی های دوران دفاع مقدس در آن بی تاثیر نبوده است اما به هرحال باید در گام دوم انقلاب به دنبال الگوی جدید در اداره کشور باشیم.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه امنیت پایدار امروز شهرها و روستاهای کشور مدیون سپاه پاسداران و نیروهای مسلح است، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس از داشتن حداقل تجهیزات جنگی محروم بودیم اما امروز سپاه قدرتمند تر از هر زمان شده است.
وی ادامه داد: انسجامی که امروز بین نیروهای مسلح وجود دارد، فوق العاده است و به لطف خداوند متعال، همه ماموریت های از قبل تعریف شده، در موعد مقرر انجام می‌شود.
وی گفت: بعد از دوران دفاع مقدسکسی تصور نمی‌کرد که روابط  ایران و عراق به اندازه امروز درآمیخته شود و ۲ کشور در سیاست های منطقه ای حرکت های هماهنگ انجام دهند که این امر نتیجه زحمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. 

۸۰۰۵/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.