حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه‌های نماز جمعه سبزوار با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با برقراری نظم و امنیت حامی حقوق مردم در جامعه است و نیروهای خدوم و شجاع این نهاد با تاکید بر سه اصل آگاهی، پیشگیری و پیگیری برای تامین امنیت مردم تلاش می کنند.
وی با اشاره به جنگ اقتصادی و تحریم دشمن افزود: هدف آنها در مرحله نخست، فشار حداکثری بر مردم  و ایجاد نارضایتی آنها از مسئولان و نظام و پس از آن تغییر رفتار در مدیران و مسئولان است تا بر اثر مشکلات از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب از جمله ظلم ستیری، نفی استکبار و دفاع از عزت و استقلال کشور دست بردارند و پای میز مذاکره بنشینند.
امام جمعه سبزوار با اشاره بازتاب سفر رئیس جمهوری و تیم همراه به نیویورک گفت: رئیس جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت مساله مذاکره با آمریکا را رد کرد و  هیات دولت در سفر به نیویورک نمره قبولی گرفت و تراکم ملاقات ها با رئیس جمهوری کشورمان حاصل عزت و اقتدار ایران بود.

امام جمعه تربت حیدریه هم در خطبه‌ های نماز جمعه این شهرستان گفت: آنچه که در یمن اتفاق افتاد بی شک غلبه مجاهدان اسلامی بر سعودی های وهابی و تجلی و ظهور جندالله بر جنود الشیطان بود.

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی افزود: امروز جبهه مقاومت با پرچمداری ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام خاکریز به خاکریز در حال پیشرفت است و نظام سلطه را به زانو درآورده است. 

امام جمعه گناباد هم در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین روحانی رییس جمهوری کشورمان در نفی مذاکره با آمریکای متخلف و اروپای متقلب در مجمع عمومی سازمان ملل موفقیت آمیز بود.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب افزود: آمریکا و غربی ها با اقدامات خصمانه ای نظیر صادر نکردن و تعلل در صدور  ویزای سفر هیات ایرانی به سازمان ملل، صدور بیانیه ضد ایرانی سه کشور اروپایی و فضاسازی‌ها و اطلاع رسانی های کاذب علیه کشورمان و منع کردن سایر کشورها از دیدار با هیات ایرانی تلاش بسیاری کردند که صدای ملت ما به گوش جهانیان نرسد ولی به اهداف خود نرسیدند و تعداد قابل توجهی از سران و نمایندگان کشورها با هیات ایرانی و دکتر روحانی دیدار کردند.

۸۱۴۵/۷۴۹۵/۷۰۷۹/۲۰۹۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.