حسین سنجرانی روز پنج شنبه در دیدار با فعالان سیاسی حامی دولت افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی با رعایت اصل کامل بی طرفی و در جهت صیانت از آرای مردم برگزار می شود و برگزاری انتخابات در کمال امنیت و آرامش مهمترین هدف ماست.

وی ادامه داد: در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب باید از همه ظرفیت‌ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات بهره گرفت.

فرماندار خواف در خصوص مدیران پروازی هم گفت: این شیوه مدیریت پذیرفته شده نیست و اگر مدیری به اسکان در شهرستان تمایلی ندارد باید جای خود را به مدیران دیگر بدهد و با وجود ظرفیت بالای نیروی انسانی شهرستان باید از این نیروها در جهت وفاق، همدلی و خدمات به مردم استفاده شود.
یک فعال سیاسی و  رئیس ستاد سابق دکتر روحانی در شهرستان خواف نیز گفت: فرماندار و مسئولان ذیربط باید در جهت برگزاری انتخابات سالم و پر شور تلاش کنند و این از مطالبات مهم مردم است.

داوود موحدی افزود: مردم شهرستان با توجه به مشکلاتی که در رابطه با معدن وجود دارد، مثل گرد و خاک، جاده های نامناسب، آسیب های زیست محیطی، مشکلات کشاورزی و دامداری و افت روزانه سطح آب های زیر زمینی احساس می کنند معادن بیش از آن که نفعی برای آنها داشته باشد به ضررشان بوده است حال اگر خدمتی در حوزه معادن صورت گرفته بایستی شفاف به مردم گزارش شود.

وی ادامه داد: باید به دغدغه‌ها و احساس نیاز مردم در خصوص اشتغال و جاده که حق واقعی آنهاست نیز توجه جدی کرد و  یکی از مسائل بسیار مهم دوبانده شدن جاده سنگان - خواف -تربت حیدریه است که اعتبار قسمتی از آن تامین شده است و استاندار خراسان رضوی هم بر اجرای سریع تر آن تاکید دارند.

او اضافه کرد: مهمترین خطری که آینده ایران را تهدید می کند مطرح شدن افرادی است که در انتخابات آینده ریاست جمهوری شعارهای غیرمعمول، غیر قابل اجرا و پوپولیستی بدهند و منافع ملی و محلی را  به خطر اندازند.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.