مدیر درمان تامین اجتماعی استان خراسان رضوی روز پنجشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی گفت: این واحد دندانپزشکی در زمینی به مساحت حدود ۳۰۰ متر مربع در محل پلی کلینیک این نهاد در منطقه قاسم آباد مشهد و با هزینه بیش از ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.
دکتر حمید داستانی افزود: با بهره برداری از این واحد بیش از ۵۰ درصد به ظرفیت دندانپزشکی مراکز درمانی بیمه تامین اجتماعی خراسان رضوی افزوده خواهد شد.
وی با اشاره به جشنواره خوشرویی با هدف تکریم بیماران و همراهانشان در مراکز درمانی زیرپوشش تامین اجتماعی خراسان رضوی اظهار داشت: این جشنواره که در سالهای اخیر  به همت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در حال اجراست، امسال به صورت کشوری و با هدف فرهنگ سازی برخورد مناسب در فضاهای درمانی اجرا خواهد شد.

 وی استاندارد سازی  اورژانسهای بیمارستانی را یکی از اقدامات در حال انجام دانست و گفت: در این راستا ایجاد زیر ساخت های ارتقای خدمات در اورژانس های بیمارستانی زیر پوشش تامین اجتماعی خراسان رضوی در قالب یک برنامه سه ساله در حال اجراست و بدنبال آن هستیم تا این استان را به عنوان نمونه و الگوی استاندارد  خدمات اورژانسهای بیمارستانی  در کشور معرفی کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی همچنین با گرامیداشت روز خبرنگار افزود: حوزه اطلاع رسانی به سه بخش خبر رسانی، آگاهی بخشی و اثرگذاری و  تبدیل آن به یک جریان فرهنگی تقسیم می شود که خبرنگاران و رسانه ها نقش بسزایی در ایفای رسالت خود در هر سه بخش دارند.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی نیز گفت: ایرنا در اطلاع رسانی های خود در حوزه های مختلف به ویژه عرصه سلامت، بهداشت و درمان ملاحظات و مسئولیت اجتماعی خود را در نظر می گیرد.

حسین کریم زاده تعامل مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی با رسانه ها را شایسته قدردانی دانست و افزود: ایرنا در  عرصه اطلاع رسانی به مدیریت بحران و نگرانی های مردم در این زمینه نیز توجه خاص دارد. 

در این دیدار معاون درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی و مدیر روابط عمومی این نهاد نیز حضور داشتند.

۳۰۲۷/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.