فرماندار بجستان روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بجستان با بیان این مطلب و با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به فعالان عرصه رسانه افزود: تاکنون هیچ یک از پیگیریهای خبرنگاران را بی پاسخ نگذاشته ایم و معتقدیم اگر مساله ای در چارچوب خودش پیگیری شود به مساله بغرنجی تبدیل نمی شود.

حسین ابراهیمی کردیانی با اشاره به اینکه در برخی موارد از ظرفیت خبرنگاران و فضای مجازی سوء استفاده می شود گفت: رسانه ها باید با انتقاد سازنده ظرفیتهای بالقوه این شهرستان را به فعلیت تبدیل کنند و همچنین باید از ظرفیتهای فضای مجازی به جای حاشیه سازی و بیان مطالب بی فایده و تشویش اذهان عمومی در مسیر توسعه و رونق اقتصادی و انعکاس مطالبات به حق مردم استفاده کرد.

وی ادامه داد: اگر مطالب در فضای مجازی مطالب به درستی پیگیری و منعکس نشود این فضا به جای یک فرصت به یک آسیب تبدیل می شود.

فرماندار بجستان گفت: خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند و هر جا که رسانه ها به وظایف خود به درستی عمل کردند منشاء تاثیر مثبت در جامعه شدند. 

ابراهیمی ضمن تاکید بر لزوم توجه به آموزش فعالان رسانه ای و ارتقاء توان حرفه ای فعالان عرصه رسانه افزود: خبرنگاران و رسانه های ارتباط جمعی باید مسائل را به صورت واقعی و موشکافانه پیگیری کنند.

وی ادامه داد: آب یکی از مسائل و مشکلات مردم بجستان است و مسئولان طی سالهای اخیر هیچ گونه کوتاهی در پیگیری این تنگناها و کاهش تبعات آن انجام نداده اند.

فرماندار بجستان گفت: در سفر اخیر مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان رضوی تصمیمات خوبی برای اجرای طرحهای آبرسانی در شهرستان بجستان گرفته شد که با اجرای آنها تنگناهای مردم کاهش می یابد.

ابراهیمی مهمترین مطالبات و مسائل پیگیری شده در سفر اخیر وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ارتباطات و فناوری اطلاعات به بجستان را افزایش اتاق عمل بیمارستان آیت الله مدنی، افزایش ظرفیتهایی بیمارستانی و بهداشت و درمان و تقویت و ارتقاء پوششهای مخابراتی و اینترنتی در مناطق شهری و روستایی برشمرد.

شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.