احمد برادران روز چهارشنبه با حضور در دفتر ایرنا در سبزوار به مناسبت روز خبرنگار افزود: همچنین ایرنا به عنوان یک ظرفیت در شهرستان سبزوار مطرح می باشد زیرا با معرفی مناسب توانمندیها و فرصتهای این خطه یاری رسان امر توسعه در همه بخشها است.
وی در ادامه به شرایط خاص کنونی در عرصه جنگ روانی و رسانه ای دشمن اشاره و بیان کرد: بر این اساس، رسانه ها با روشنگری و بیان واقعیتها به مردم نقش مهمی در خنثی نمودن توطئه های دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند.
فرماندار سبزوار ادامه داد: دشمن توان مقابله مستقیم با ملت ایران را  ندارد لذا با انتشار اخبار دروغ، سیاهنمایی و تلاش مذبوحانه برای زیرسئوال بردن عملکرد مسئولان نظام و دولت به خیال واهی خود در پی ایجاد شکاف و فاصله بین مردم و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی هستند.  
وی به دستاوردهای چشمگیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف نیز اشاره و بیان کرد: ایران هم اینک در عرصه بین المللی دارای جایگاهی تعیین کننده است. در حوزه پیشرفتهای علمی، فناوری، دانش هسته ای، پزشکی و نظامی نیز جمهوری اسلامی ایران در ردیف کشورهای برتر جهانقرار دارد.
برادران همچنین گفت: هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ محمود صارمی خبرنگار سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) حین انجام وظیفه اطلاع رسانی به دست همال گروهک تروریستی طالبان در مزارشریف افغانستان به شهارت رسید و بر همین اساس شورای فرهنگ عمومی در اقدامی شایسته این روز را به نام "خبرنگار" در تقویم ملی ایران ثبت کرد تا یادآور سختکوشی و جایگاه مهم و حساس تلاشگران عرصه رسانه و حرفه خبرنگاری باشد.  

سبزوار در فاصله  ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

۸۱۴۵/۷۴۹۵/۱۸۵۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.