فرماندار گناباد گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، در مورد اخبار و مسائلی که در رسانه‌ها گفته می‌شود به هیچ عنوان حق شکایت قضایی از خبرنگاران را ندارند.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، حامد قربانی در جلسه شورای اداری گناباد در محل سالن شهدای دولت فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: خبرنگاران از بحث بردار و بگذار خبرها و مطالب از سوی برخی مسئولان گله‌مند هستند و این مسئله نباید باشد و من به عنوان فرماندار شهرستان، این را به عنوان یک مصوبه شورای اداری ابلاغ می‌کنم.

وی ادامه داد: رسانه را باید با رسانه پاسخ داد و باید از برخورد سلبی با رسانه‌ها نیز پرهیز کرد؛ مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید مسائل خود را از طریق فرمانداری پیگیری نموده و ما موضوع را با رسانه‌های مربوطه مطرح خواهیم کرد تا آن مسئله حل شود.

قربانی با بیان اینکه دو طرح زیربنایی فرودگاه و راه‌آهن در حال اجراست، خاطرنشان کرد: برای این دو طرح همه دستگاه‌های شهرستان پای کار آمده‌اند بنابراین امیدواریم هر چه سریعتر شاهد بهره‌برداری این دو طرح باشیم.

وی با اشاره به دستاوردهای سفر وزیر بهداشت به گناباد نیز بیان کرد: مستقل شدن هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی گناباد و افزایش تعداد شهرستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه از جمله دستاوردهای سفر دکتر نمکی به این شهرستان بود.

فرماندار گناباد افزود: با توجه به داغ شدن فضای انتخاباتی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، حق ورود به این عرصه را نداشته و باید جانب بی‌طرفی را رعایت نمایند.

وی بیان کرد: با توجه به گرم شدن شدید هوا و کمبود منابع آبی، مردم صرفه‌جویی لازم را در مصرف آب بکنند؛ البته با بهره‌برداری از مخزن 10 هزار متر مکعبی این شهرستان، تاحدودی مشکل حل خواهد شد.

قربانی اضافه کرد: برنامه زمان‌بندی برای برگزاری میز خدمت در نماز جمعه گناباد و کاخک ابلاغ می‌شود که بر این اساس یک ارتباط مستقیم بین مردم و مسئولان برقرار خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب امام جمعه گناباد نیز در این جلسه احیای ارزش‌های فراموش شده را یکی از برکات معنوی انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: یکی از ارزش‌های فراموش شده در قبل انقلاب، نماز جمعه بوده که در غربت محض به سر می‌بُرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.