رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از رقابت 352 نخبه قرآنی در مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی از 26 تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، جعفر حسینی در این خصوص گفت: مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی از 26 تیرماه به مدت 5 روز در مشهد مقدس آغاز می شود.

وی افزود: این مسابقات ابتدا در بخش آقایان با حضور 181نفر، 26 و 27 تیرماه در مهدیه امام خامنه ای(مدظله العالی) واقع در خیابان آبکوه، اداره کل اوقاف خراسان رضوی اجرا می شود.

رئیس اداره امور قرانی اداره کل اوقاف استان تصریح کرد: متسابقین در رشته حفظ 5، 10، 20، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعا خوانی به رقابت می پردازند.

حسینی با بیان اینکه مکان برگزاری مسابقات بانوان حسینیه عبدالله بن حسن واقع در خیابان امام رضا(ع)، امام رضا 8، گفت: 171 بانو نخبه قرآنی از سراسر استان از 28 تا 30 تیرماه برگزار می شود.

وی با اشاره به قضاوت داوران برجسته کشوری و بین المللی در این مسابقات، اظهار کرد: 16 داور در بخش آقایان و 11 در بخش بانوان قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند.

این مقام مسئول گفت: رتبه های برتر سایر دستگاه ها در مرحله کشوری نیز جواز حضور در این مرحله از مسابقات استانی را دارند.

حسینی اظهار کرد: مرحله مقدماتی همخوانی و هم سرایی قران کریم با ضبط آثار 5 گروه شرکت کننده در روز 2 تیرماه در محل اداره برگزار گردید که گروه های برتر به مرحله کشوری مسابقات راه می یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.